فهرست مطالب

[rev_slider alias=”swing-gate-turnstiles”]
گیت کنترل تردد مدل SG 312

گیت های تردد لولایی

Swing Gate Turnstiles

مشخصات فنی
Data Technical
مدل : SG 312
Model : SG 312

مصرف برق

17 W during passages, 9 W during stand-by

دمای کارکرد

-10° / +70°

سرعت عبور

~1.5 sec.

وزن

~30 kg

سطح امنیتی

بازدارنده

مناطق استفاده

مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز

عملکرد

توانایی حرکت موتور در دو جهت

بدنه

فولاد زد زنگ با کیفیت بالا
ماشین کاری شده با دستگاه سی ان سی
بازو های استیل ضد زنگ

هشدار

هشدار صوتی در زمان عبور به صورت اختصاصی قابل تنظیم می باشد

مزایا

در زمان قعطی برق دستگاه قابل اجرا می باشد

حالت اضطراری

بال ها با سیگنالی که از سیستم تشخیص آتش سوزی گرفته شده، پایین می آیند

ال ای دی نمایش گر

در هر دو جهت گیت نمایشگر ال ای دی به صورت اختیاری نصب می گردد

ولتاژ

100-230 VAC. 47-60 Hz
گیت کنترل تردد مدل SG 312

ابعاد و اندازه

Dimensions and sizes

گیت کنترل تردد مدل SG 312
گیت کنترل تردد مدل SG 312

امکانات ، مشخصات و دیتا تکنیکال سیستم گیت کنترل تردد مدل SG 312

چرخهای چرخدنده گیت کنترل تردد مدل SG 312 با استفاده از فولاد ضد زنگ دارای گواهینامه در محل تولید آماج صنعت آذر تولید می شوند. آنها برای همه برنامه های , ورود داخلی و خارجی مناسب هستند. به عنوان گزینه ، علائم “ایست” ، “نگهدارنده” و “بستن” روی پلکسی گلاس یا بال شیشه ای قرار می گیرند. دروازه نوسان موتوری با وی ای سی صد و ده کار می کند. ولتاژ داخلی دوازده وی دی سی است. برای باز کردن دروازه نوسان ، کافی است از هر واحد کنترل دسترسی که کانتینرال خشک را ارائه می دهد استفاده کنید. هنگامی که واحد کنترل از دروازه نوسان استفاده کرد ، موتور اس جی صدو دوازده به صورت خودکار باز می شود. چرخش بعد از مدت زمانی قابل تنظیم  است که می تواند از طریق کارت داخلی آن تنظیم شده قفل و قفل می شود. اگر شخص یا یک شی در طول بستن دروازه نوسان ، در راه گیر بیفتد ، حالت مکانیکی که به موتور وارد می شود ، چرخان به راحتی مانع را به جلو و از راه خارج می کند. به عنوان گزینه ای که می تواند در برنامه هایی مانند نقاط سوپر مارکتوری مورد استفاده قرار گیرد ، دروازه نوسان ممکن است به عقب برگردد در هنگامی که یک شخص یا شیء در راه باشد.
كانكتورهاي آماج صنعت آذر براي طراحي گیت کنترل تردد در هر دو محيط داخلي و خارجي طراحي شده اند. با این حال ، برای برنامه های کاربردی در تنظیمات بسیار مرطوب یا گرد و غبار ، طراحی سفارشی با ویژگی های اختیاری در صورت ارائه مشخصات مناسب در زمان سفارش موجود می باشد. گردش گر  در صورت خرابی برق ، از ویژگیهای مقرر در قانون ، اجازه خروج آزاد از سایت یا ساختمان را می دهند. اگر مشتری بخواهد در هنگام چنین شرایط گیت کنترل تردد در حالت اضطراری قفل ها، قفل شده قفل بمانند ، چنین عملکردی می تواند به عنوان گزینه ، بسته به درخواست کتبی مشتری ارائه شود. با این حال ، پس از راه اندازی در کارخانه ، سیستم پس از آن نمی تواند به حالت خروج اضطراری توسط مشتری برگردد و در تمام خرابی های بعدی برق قفل می ماند.
كانكتورهاي آماج صنعت آذر براي طراحي گیت کنترل تردد در هر دو محيط داخلي و خارجي طراحي شده اند. با این حال ، برای برنامه های کاربردی در تنظیمات بسیار مرطوب یا گرد و غبار ، طراحی سفارشی با ویژگی های اختیاری در صورت ارائه مشخصات مناسب در زمان سفارش موجود می باشد. گردش گر  در صورت خرابی برق ، از ویژگیهای مقرر در قانون ، اجازه خروج آزاد از سایت یا ساختمان را می دهند. اگر مشتری بخواهد در هنگام چنین شرایط گیت کنترل تردد در حالت اضطراری قفل ها، قفل شده قفل بمانند ، چنین عملکردی برای گیت کنترل تردد می تواند به عنوان گزینه ، بسته به درخواست کتبی مشتری ارائه شود. با این حال  گیت کنترل تردد ، پس از راه اندازی در کارخانه ، سیستم پس از آن نمی تواند به حالت خروج اضطراری توسط مشتری برگردد و در تمام خرابی های بعدی برق قفل می ماند.