فهرست مطالب

کاربرد درب اتوماتیک خروج اضطراری

درب اتوماتیک خروج اضطراری یا همان برک اوت ترکیبی از در اتوماتیک شیشه ای و کشویی است.

باید دقت داشته باشید که در هنگام اضطرار می شود این نوع درب را به سادگی و خیلی سریع به صورت لولایی باز کرد.

این درب با تفاوت هایی در ساختار دارد در هنگام اضطرار فورا بصورت برد لولایی باز می شود و میتوان ورود و خروج را سرعت بخشید.

با انجام عملیات مورد نظر باید بدانید که همه لت های (لنگه های درب) بصورات موازی پشت سر هم قرار می گیرند.

این کار باعث می شود تا بیشترین محیط ممکن جهت عبور و مرور در دسترس قرار گیرد.

کاربرد درب اتوماتیک خروج اضطراری

در بیمارستان ها هنگام عبور برانکارد و وسایل صنعتی کاربرد زیاد این نوع در معلوم شده و نمایان میگردد.

همچنین در ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی بزرگ برای خروج و عبور با تعداد بالا این نوع درب کاربرد فراوان در مواقع اضطرار دارد.

عملکرد درب اتوماتیک خروج اضطراری{break-out}:

گاهی اوقات افراد با توجه نیاز مکان مورد استفاده درب اتوماتیک خروج اضطراری را قفل می کنند تا بیشترین سطح حفاظتی ممکن بوجود بیاید ولی باید بدانید که در هنگام اضطرار دستگیره تعبیه شده به سرعت عمل می کند.

نحوه باز شدن درب اتوماتیک هنگام مواقع ضروری:

درب اتوماتیک خروج اضطراری از نوع آسان بازشونده ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد.به هنگام حریق اگر با سیستم های هشدار دهنده هماهنگ شده باشد به صورت خودکار فورا وارد عمل شده و درب بصورت اتومات سریع و بدون فوق وقت تماما باز می شود.

درب اتوماتیک خروج اضطراری(برک اوت) Automatic Breakout Doors

درب های اتوماتیک خروج اضطراری(برک اوت)
درب اتوماتیک خروج اضطراری 4لت
درب اتوماتیک خروج اضطراریAutomatic Breakout Doors  آماج صنعت آذر در شرایط عادی به صورت کشویی کار می کنند و در مواقع اضطرار مانند آتش سوزی امکان خروج امن برای ساکنان ساختمان و ماموران سرویس دهنده را فراهم می نمایند و در هنگام حادثه به علت مجهز بودن به محور لولایی می توانند به صورت دستی و یا زدن ضربه باز شوند و حول محور لولایی خود چرخنده و مانند یک درب بازویی عادی عمل کنند. تا خروج سریع برای کاربران فراهم نماید.
نمایش عملکرد در اتومتایک خروج اظطراری
درب اتوماتیک خروج اضطراریAutomatic Breakout Doors آماج صنعت آذر ترکیبی از درب اتوماتیک تمام شیشه ای و درب اتوماتیک کشویی می باشد, عملکرد درب اتوماتیک خروج اضطراری به صورت معمول به صورت درب اتوماتیک کشویی باز و بسته می شود و تنها تفاوت آن این است که هنگام اضطرار افراد می توانند لنگه های درب اتوماتیک را به صورت دستی به حالت درب اتوماتیک لولایی باز کنند و جهت خروج اضطراری با زدن به لنگه درب همه ی لت ها باز می شوند و موازی همدیگر می ایستند، با این طرز کار بیشترین محیط برای عابرین در دسترس است.
شماتیک درب خروج اظطراری
نقشه کنترل باکس
جدول اعداد و ارقام در خروج اظطراری
این دستگاه همانند درب اتوماتیک کشویی می باشد، با این تفاوت که لنگه های ثابت آن جهت خروج اضطراری Automatic Breakout Doors به صورت دستی به حالت لولایی باز شده و در مسیر حرکت افراد قرار می گیرد. زمانیکه هر ثانیه ارزشمند است و زمانیکه امنیت در خروج چندین برابر است می توان از این مدل سیستم ها به عنوان برترین گزینه استفاده نمود. در هر موقعیتی تمام لنگه های در به طور دستی می توانند به بیرون چرخانده شوند.
  درب اتوماتیک خروج اضطراری(برک اوت) Automatic Breakout Doors در شرایط معمولی هیچ وقت قفل نیستند اما درب اتوماتیک ضد حریق را شما می توانید به آسانی با زدن یک دکمه فورا باز کنید. شما می توانید از درب اتوماتیک در سالن های اجرا (سینما, تئاتر, کنسرت) و تمامی اماکن پر رفت آمد بهره ببرید که همزمان درب اتوماتیک نیز می تواند از ورود افرادی که صلاحیت ورود را ندارند جلوگیری نمایید. که با وجود این مزیت استفاده از درب اتوماتیک خروج اضطراری حتی در طلا فروشی ها بسیار کار عاقلانه ای می باشد .