درب اتوماتیک مثلثی | درب اتوماتیک تری انگولار

این درب از لحاظ ساختار اجرایی و محل قرار گیری و نوع اجرا کمی تفاوت با سایر درب های اتوماتیک شیشه ای دارد.

در اتوماتیک مثلثی یکی از انواع درب اتوماتیک کشویی (برقی ) است و از دو زاویه قائمه که به هم متصل می شوند تشکیل شده است.

در اتوماتیک زاویه دار در انواع محل های مختلف و مکان ها متفاوت قابلیت اجرا و سفارش دارد. این نوع درب از دو ریل مجزا با زاویه  90 درجه تشکیل شده است.

برای اجرا این نوع ذرب حتما باید از شرکت های مشاور خدمات بگیرید.شرکت اماج صنعت آذر با گروهی متخصص میتواند شما در اجرای انواع درب اتوماتیک مثلثی مشاوره بدهد.

ساختار درب اتوماتیک مثلثی:

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی دارای دو قسمت است و هر قسمت از دو لت تشکیل شده است یکی ثابت و یکی متحرک.

دولت متحرک با یک اپراتور و به صورت همزمان به سمت مخالف یکدیگر حرکت می کنند.

این درب برای مکان هایی که ورودی در کنج قرار دارد و یا ورودی ها دارای زاویه هستند بسیار مناسب و پر استفاده می باشد و همچنین این قابلیت را دارد تا چشمی برای آن تعبیه شده و یا یک لت و دو لت قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشد.

این درب کمترین فضای ممکن را اشغال می کند و در ساخت این درب از ریل و شیشه های سکوریتی استفاده می شود.

نوع ساختار ریل در درب اتوماتیک تری انگولار نیز مشابه درب اتوماتیک اسلایدینگ است و فقط در نوع اتصالات تفاوت هایی وجود دارد.

عمده تفاوت درب اتوماتیک مثلثی با سایر درب های اتوماتیک در نوع ظاهری ان و همچنین اتصالات است و در ظاهر به درهای اتوماتیک شیشه ای بسیار شباهت دارد.

درب اتوماتیک کشویی زاویه دار

ویژگی های مهم درب اتوماتیک مثلثی (تری انگولار):

باید در نظر داشته باشید که شرکت آماج صنعت آذر ,خدمات اجرا و نصب و مشاوره راه اندازی انواع درب اتوماتیک را در سراسر ایران با تضمین کیفیت و قیمت انجام می دهد.

مزایای درب اتوماتیک تری انگولار :

  • قدرت ,سرعت ,بدون صدا
  • موتور پر قدرت دارای گارانتی
  • سنسور چشمی بسیار قوی
  • کنترلر و میکرو پروسسور
  • اتصال به سیستم کنترل تردد
  • بالاترین قابلیت بازشوندگی
  • ریل های با کیفیت و اتصالات با کیفیت
  • باطری بک آپ برای قطع برق

مکان های مورد استفاده درب اتوماتیک مثلثی :

یکی از بهترین مزایای درب اتوماتیک مثلثی ,اشغال کمترین فضای ممکنه در اجرا میباشد و همچنین در بهترین فضای ممکن در حالت عبور و مرور را در اختیار قرار می دهد.

در مکان هایی که در گوشه و زاویه قرار دارد و امکان استفاده از درب اتوماتیک اسلایدینگ و کشویی را نداریم یکی از بهترین گزینه ها , استفاده از درب های اتوماتیک مثلثی می باشد.

در مکان هایی همچون : بیمارستان ها و بانک ها  ,ادارات ,مجتمع های تجاری و اداری قابلیت استفاده از درب اتوماتیک تری انگولار فراهم است.

درب اتوماتیک زاویه دار 4 لت

عملکرد درب اتوماتیک مثلثی چگونه است ؟

Automatic triangular Doors

لت های در اتوماتیک مثلثی بصورت عمود بر یکدیگر باز و بسته می شوند و از لحاظ ساختار عملکرد بسیار شبیه به در اتوماتیک کشویی می باشد و همچنین نوع اپراتور مشترکی با این نوع درب دارد.

تفاوت عمده در ریل و اتصالات استفاده شده و اجزای مکانیکی می باشد.

درب اتوماتیک تری انگولار دارای 4 لت می باشد. دو لت همیشه ثابت و در طرفین دیوار قرار دارد.دو لت دیگر بصورت همزمان و با یک اپراتور به سمت لت های ثابت با سرعت مناسب حرکت می کنند و فضای رفت و امد را تخصیص می دهند.اپراتور در در اتوماتیک مثلثی , توسط یک تسمه و هرزگرد به موتور متصل می شود و عملیات باز و بسته شدن درب را بصورت همزمان پیش می برد.

در اتوماتیک تری انگولار(مثلثی) تقریبا بیشتر ویژگی های در اتوماتیک را دارا است با این نکته که فضای بیشتری را در مکان هایی که از فضای کم رفت و امد رنج می برند در اختیار کاربران قرار می دهد.

در اتوماتیک مثلثی با فریم سفید

Automatic triangular Doors

 

معرفی درب اتوماتیک مثلثی (تیری انگولار)

درب اتوماتیک مثلثی (تیری انگولار) يا درب اتوماتيك شيشه ای كشويي زاويه اي دارای طراحي هوشمند و دقيقی است و از دو قسمت اصلی تشكيل شده است كه اين دو قسمت با يكديگر تشكيل يك زاويه می دهند. مي توان براي وصف اين نوع درب، دو درب اتوماتيك شيشه ای كشويی (اسلايد) آماج صنعت آذر را در نظر آورد؛ دو درب كه هر كدام دارای دو لت هستند و به شكل راس مثلث در مجاورت يكديگر قرار گرفته اند.

در درب اتوماتيك شيشه اي زاويه دار يا مثلثی هر دو درب با يك اپراتور واحد كار مي كنند. در اين حالت، لت های ثابت در طرفين و لت های متحرك در مركز قرار می گيرند. اين لت ها در كنار يكديگر يك زاويه مي سازند. اساسا محدوديتی در ايجاد اين زاويه وجود ندارد، اما به طور كلی اين عدد می تواند بين 90 تا 175 درجه متغير باشد.

اين زاويه و جهت باز شدن درب می تواند به سمت داخل و يا خارج ساختمان قرار بگيرد. درب اتوماتيك شيشه ای مثلثي ورودی هايی با ظاهري چشمگير برای ساختمان های مدرن ايجاد مي كند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک مثلثی (تیری انگولار)

درب اتوماتیک مثلثی (تیری انگولار) مانند درب های کشویی عمل می کنند ولی از لحاظ ظاهری کمی متفاوت هستند که در نمای این ساختمان بسیار تاثیر بسزایی دارند. اگر در مکانی بخواهیم درب کشویی داشته باشیم و فضای ورودی نیز کم باشد می توان از این درب ها استفاده کرد که از حداکثر فضای ورودی بتوانیم استفاده کنیم.

این اپراتور درب های سنگین وزن را نیز با زاویه دلخواه پشتیبانی می کند. این گونه درب ها فضای کمتری را اشغال می کنند و در ضمن فضای بازشوی آنها نیز بیشتر است.

عملکرد

درب های اتوماتیک مثلثی (تیری انگولار) مانند درب کشویی عادی است با این تفاوت که از لحاظ ظاهر این درب به صورت مثلثی طراحی و ساخته می شود .استفاده این نوع سیستم در زیبایی ورودی ساختمانهایی که دارای معماری با نماهای خاص می باشد موثر است. هر چند استفاده از این دربها معمولا سلیقی است و از لحاظ مکانیزم عمل و تجهیزات شبیه درب های کشویی است اما مواردی همچون ورودی هایی که در کنج قرار گرفته اند یا ورودی آنها کج می باشد یا فضاهایی که معماری آنها بر اساس زاویه های متعدد است می توانند در استفا ده ازین دربها مزید بر علت باشند.

گاهی اوقات برای ورودی از دو درب اتوماتیک استفاده می شود استفاده از درب مثلثی برای درب داخلی نیز مرسوم است. این مدل به صورت کشویی مثلثی باز و بسته می شود و جهت مکان هایی که دارای نمای خاص و زاویه مهندسی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت درب های کشویی فضای کمتری را اشغال و عرض بازشوی آن نیز بیشتر از درب های کشویی ساده است.