null

Electric anti theft shutters

تمام کرکره های امنیتی برای اندازه گیری تا میلی متر ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که می توان بهترین مشخصات را برای درها یا پنجره های شما بدست آورد

کرکره برقی ضد سرقت

Electric anti-theft shutters

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت(Anti-theft shutters) می توانند محافظت در برابر سرقت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. تمام کرکره های ما دارای چشمه های اصلی ایمنی نصب شده هستند که باعث می شود بالا بردن کرکره ها از خارج دشوار شود. با افزودنی هایی مانند قفل ها ق می توانیم به سطح بسیار بالایی از امنیت پنجره دست یابیم
فنر ایمنی – تمام کرکره ها از برنامه تولیدی ما شامل چشمه های اولیه ایمنی از جنس استیل هستند که هنگام جمع شدن کرکره ها ، بالا بردن آنها را دشوار می کند .
قفل های کرکره برقی – ارزانترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر سرقت: تجهیز کرکره ها به پیچ و مهره های ساده – قفل در صفحه با شیار. ممنوعیت قفل ها هنگامی که دیافراگم در حالت نورد قرار دارد به صورت دستی کشیده می شود (این گزینه نباید در کرکره های برقی که از طریق موتور درایو استفاده می شود) استفاده شود .
کرکره های ضد سرقت – ظریف ترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر سرقت ، استفاده از کرکره ضد سرقت مخصوص به جای آن از جنس استیل است. آنها را می توان در هر دو نوع شفت (40 و 60 میلی متر) نصب کرد. مزیت این سیستم این است که کرکره ها در هنگام خاموش شدن به سمت پایین (بدون نیاز به قفل دستی آنها به طور خودکار) قفل می شوند. کرکره های ضد سرقت فقط در کرکره های برقی که توسط دسته میل لنگ و یا درایو موتور کار می کنند قابل استفاده است .

کرکره برقی ضد سرقت آماج صنعت آذر

کرکره های برقی آماج صنعت آذر دارای بالاترین کیفیت کرکره های امنیتی از جنس آلومینیوم و فولاد است که طیف گسترده ای از گزینه ها بسته به نوع کاربرد ، دارای سطوح مختلف امنیتی می باشد. کلیه کرکره ها در فروشگاه آنلاین ما موجود است و در صورت نیاز به کمک در تعیین لطفا به طور مستقیم به ما ایمیل دهید .
تمام کرکره های امنیتی برای اندازه گیری تا میلی متر ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که می توان بهترین مشخصات را برای درها یا پنجره های شما بدست آورد. کلیه کرکره ها می توانند به صورت دستی تا عرض و ارتفاع مشخصی کار کنند و سپس از طریق این اندازه ها برقی کار کنند. گزینه های بسیاری برای قفل وجود دارد و کنترل این کنترل داخلی یا خارجی است. سیستم های اتوماسیون خانگی می توانند با کنترل فن آوری های بی سیم RTS در کنترل ها بپیوندند و تبدیل به مشخصات عادی در حال حاضر کنترل رادیویی بر روی کرکره های امنیتی بدون هیچ گونه کابل کشی جدا از منبع تغذیه است .

کرکره برقی پنجره ضد سرقت

کرکره برقی پنجره ضد سرقت (Electric shutters Anti-theft window) ،پنجره یکی از نقاط ورودی مقدمه سارقین برای ورود به خانه شماست. از این رو محافظت از پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل ، کرکره برقی مقاوم در برابر سارق ، یک راه حل موثر برای تکمیل درهای تقویت شده را نشان می دهد. کرکره برقی پنجره ضد سرقت تجهیزات خانه مرکزی است که باید با دقت انتخاب شود. سارقان لزوما به قفلها روی درهای ورودی یا درهای زرهی حمله نمی کنند. در صورت وقوع استراحت، پنجره های خانه نیز نقاط آسیب پذیر در یک خانه یا آپارتمان هستند.
برای اینکه بتوانید با آرامش به تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات مطمئن و بی سر و صدا بروید ،ما به شما نصب محافظ کرکره ای یا کرکره های تقویت شده ، را پیشنهاد میدهیم که شما را در مقابل تلاش های دزدی و یا کند کردن سارق ها تضمین می کند.
کرکره های برقی ضد سرقت به احتمال زیاد امنیت بهینه را به شما ارائه می دهند. در واقع ، این موارد اغلب گزینه هایی دارند که انواع دیگر کرکره ها از آن برخوردار نیستند: سیستم ضد لیفت ، ضد چیدن ، سیستم قفل اتوماتیک ، سیستم ضد پاره شدن. بنابراین یک کرکره برقی می تواند ضد سرقت باشد.
در حالت بسته ، کرکره های غلتکی به شما امکان می دهند گرمای منزل خود را حفظ کنید ، ضمن بهبود امنیت پنجره ها و درهای خود ، از سر و صدای خارج محافظت کنید. محصولی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.
سیستم های مشخصات عمومی در نظر گرفته شده برای ساختن پنجره ها و درهای مقاوم در برابر سارق ، ما را قادر می سازند راه حل هایی را انتخاب کنید که مطابق با الزامات حفاظت حرارتی ساختمان ها باشد. برای این منظور می توان از سیستم های مختلفی استفاده کرد. همه آنها از نظر میزان عملکرد عایق حرارتی پروفایل های خود متفاوت هستند.
نصب سازه های مقاوم در برابر سارق جنبه دیگری دارد که در آن با محصولات استاندارد تفاوت دارد هر پنجره یا درب مقاوم در برابر سارق باید در ساختمان با استفاده از لنگرهای پیچ و عناصر مناسب و سخت و مناسب نصب شود.

1- ایا کرکره های امنیتی برای محافظت از منزل مناسب است؟
برای داشتن مقاومت حداکثری در برابر حملات سارقین احتمالی (اکثر کرکره ها می توانند در 30 ثانیه مجبور شوند) ، توصیه می شود برای بهبود حفاظت از خانه ، از کرکره های ضد سرقت استفاده کنید.2-چه نوع کرکره برقی پنجره برای چه امنیتی؟

قدرت کرکره های شما عمدتا به این موارد بستگی دارد:

1-نوع مواد استفاده شده ،
2-مدل انتخاب شده (نوسان ، تاشو ، اسلاید یا رول) ،
3-لوازم جانبی با افزایش مقاومت.

ضخامت تیغه ها نیز تأثیر دارد. با وارد کردن میله های فلزی در داخل پره ها می توان این موارد را تقویت کرد.
برای چوب ، گونه های مقاوم تر (بلوط ، ساج …) و سایر موارد کمتر (صنوبر) وجود دارد. توجه ، نیاز به نگهداری منظم دارد.
حداقل مقاومت در برابر PVC است.
کرکره های فلزی آنهایی هستند که بیشترین مقاومت را دارند (فقط برای کرکره های تاشو).
توجه داشته باشید ، ما اخیراً کرکره های کامپوزیتی (پلاستیک و آلومینیوم) معرفی کرده ایم که امنیت خوبی دارند ، شبیه به PVC تقویت شده.
تیم ما ازنصاب های باتجربه صلاحیت ساخت و کرکره پنجره، دربهای اتوماتیک ، پنجره های کشویی شما را دارد. تمام ملحقات بیرونی ما در آلومینیوم و PVC موجود است تا با سلیقه و دکوراسیون شما سازگار باشد. علاوه بر این ، ما هر دو مدل کلاسیک و معاصر را ارائه می دهیم. کارشناسان در زمینه نوسازی و تعویض کرکره پنجره، مهارت دارند.
کرکره برقی پنجره ضد سرقت مشاهده شده در تصویر فوق نصب شده در ویلا شمال اجرا توسط آماج صنعت آذر می باشد.

نصب کرکره برقی ضد سرقت

نصب کرکره برقی ضد سرقت(Installation of electric shutters anti-theft window)ما انتخاب گسترده ای از کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا جدید ارائه می دهیم که بسیار کارآمد تر است.موارد خود را ، کرکره دستی یا برقی ، موتور خورشیدی ، گروهی ، فردی یا کنترل از راه دور انتخاب کنید.
ما انواع مخصوص کرکره برقی در، ایوان ها و تراس ،تزیینات را به شما ارائه می دهیم. کرکره داخلی یا بیرونی دارای امکانات بسیاری از جمله : سایبان ، پرده پروجکشن ، پرده مثلثی ، پرده های مورب ، عمودی و البته با رنگ هایی که باید انتخاب کنید.

چرا کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا را انتخاب کنید؟

این که آیا شما مجبورید خانه خود را به کرکره های برقی ضد سرقت و یا محافظت از نور خورشید مجهز کنید ، به عملکرد اتاق و جهت گیری آن بستگی دارد. به عنوان مثال سعی خواهیم کرد از بروز پدیده های تابش نور جلوگیری کنیم در حالی که در یک اتاق خواب برای آسایش بهتر خواب از خاموشی کامل حمایت خواهیم کرد. به عنوان مثال ، در اتاقهایی که رو به شمال قرار دارند ، سطح جهت گیری ، محافظت از آفتاب مفید نخواهد بود.
تضمین ایمنی و راحتی ، کرکره رول با روش نصب و پروژه شما سازگار خواهد شد. مانند انتخاب لعاب ، روکش کرکره نیز به همان اندازه ضروری است. این نیازهای مختلف شما مانند واجی ، حرارتی و بیشتر ، امنیت شما و محافظت از حریم خصوصی شما را برآورده می کند!
با نصب کرکره برقی ضد سرقت انرژی خود را کاهش دهید
کرکره برقی ضد سرقت شما را در طول تابستان از آفتاب و گرما محافظت می کنند و برعکس ، در فصل زمستان گرما را درون خود حفظ می کنند. شکاف هوا بین لعاب و کرکره به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می کند. کرکره های برقی نه تنها راحتی زندگی شما را افزایش می دهند بلکه صورتحساب انرژی شما را نیز کاهش می دهند.
می توانید کرکره ها را در ساعات مختلف روز باز و بسته کنید. با اتوماسیون منزل ، جلوه حضور واقعی تری به دست می آورید ، زیرا می توانید کرکره ها و چراغ های خود را به صورت هماهنگ تنظیم کنید.کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا اجرا توسط مجموعه آماج صنعت آذر است.

نمایندگی کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا

اگر نگاهی به سوابق کمپانی آماج صنعت آذر بیندازید خواهید فهمید که این کمپانی دارای وسعت زیادی بوده و در عین حال در سراسر ایران نمایندگی کرکره برقی را ایجاد کرده است تا در وهله اول بتواند دسترسی کرکره های تولیدی خود را در سراسر ایران آسان نماید و از طرفی بتواند یکی از بهترین فروشندگان این عرصه باشد. هم چنین با تلاش خود می‌ تواند کرکره های ساخته شده را صادر نماید.
قیمت کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا
شاید به این فکر‌کرده باشید که ممکن است قیمت کرکره ضد سرقت تراس ویلا بسیار زیاد باشد اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید کرکره برقی از کمپانی آماج صنعت آذر به یکی از با کیفیت ترین کرکره ها و هم چنین ارزان قیمت ترین کرکره دست پیدا کرده اید. عوامل مختلفی بر روی قیمت ها تاثیر می‌ گذارند که یکی از مهم‌ ترین عوامل جنس کرکره و وزن کرکره برقی است.

نصب کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا

همان طور که می دانید و یا تجربه کرده ایدنصب کرکره برقی کار بسیار حساس و سختی است و مثل وسایل و تجهیزات دیگر نیست که هر شخصی از پس آن برآید به همین جهت کسانی که کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا خریداری می کنند بهتر است برای نصب آن از افراد با تجربه استفاده کنند تا با نصب این کرکره بتوانند سال های طولانی از آن استفاده کنند اگر کرکره برقی شما خوب نصب نشود مشکلاتی بسیار را برای شما به وجود خواهد اورد.

کرکره برقی ضدسرقت تراس ویلا

حال پس از آن که ساختمان شما تکمیل شد و به فکر درب ساختمان برای ویلای خود افتاده اید بهتر است تا حدودی در ارتباط با کرکره برقی ضد سرقت تراس ویلا اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید بهترین درب را برای ویلای خود انتخاب کنید. این نوع درب مخصوص درب های تراس و یا پنجره های تراس در ساختمان های ویلایی است و معمولا از این نوع درب برای آپارتمان ها استفاده نمی شود. کرکره برقی مورد استفاده برای نمای ساختمان باید دارای جلوه بسیار زیبایی باشد تا رخ ساختمان را بر هم نزند.

حال بهتر است با انواع کرکره تراس ویلا آشنا شویم:

• رولتوکار و درون باکس: ان مدل یک جا نمایی برای پنجره های ویلا محسوب می شود اما تفاوتی که این نوع کرکره را از سایر کرکره ها جدا می کند این است که در حین ساختمان سازی باید قسمتی از این کرکره در بنا کار شود و حالت تو کار دارد این قسمت یک باکس بوده که در سقف اجرا می شود و دیگر پس از نصب کرکره باکس ان در نما مشخص نیست.

• رول روکار جلو پنجره:

این کرکره مناسب برای ساختمان هایی است که تکمیل شده اندو دیگر نگران نصب کرکره در سقف و دور از نور آفتاب نیستیمباکس این مدل کرکره مقداری بالاتر از حد طبیعی کرکره کار می شود و به همین دلیل مقدار تیغه ای که برای ساخت کرکره جلو پنجره استفاده می شود بیشتر از سایر کرکره هاست پس با توجه به مقدار تیغه مصرفی قیمت این مدل کرکره از بقیه بیشتر است.