درب-و-پنجره-ترمال-بریک

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک پنجره عایق و دو جداره می باشد که به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید بین جدار خارجی و جدار داخلی پروفیل آلومینیوم امکان نفوذ گرما و سرما، لرزش و هرگونه انرژی را به صفر می رساند

درب و پنجره ترمال بریک

Thermal Break doors and windows

در و پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک پنجره ای از جنس آلومینیوم می باشد که به تازگی جایگزین پنجره های فلزی قدیمی شده است. تفاوت این پنجره با سایر پنجره های آلومینیومی وجود یک لایه با ویژگی عایق بودن قوی می باشد. این پنجره ها مانع انتقال حرارت، گرد و غبار و سایر انرژی ها می باشد. پنجره های ترمال بریک در رنگ ها و اندازه های مختلف همچنین نوع بازشوها موجود در مجموعه پارت چوب می باشد. این محصول دارای ویژگی های بیشتری مثل غیر قابل اشتعال بودن، ثبات رنگ و قابلیت شستشو، عدم تغییر رنگ یا زنگ زدگی، عدم محدودیت در طرح و رنگ، سختی بسیار بالا و… می باشد.

ترمال بریک

ترمال بریک یک عایق قدرتمند می باشد که آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم است که عایق بندی صد در صدی فضای درونی ساختمان می باشد. ترمال بریک یا Themal break به معنی شکست حرارتی بوده ، یعنی این که آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. به طور کلی مزایای ترمال بریک 1-عایق حرارتی 2-عایق رطوبتی 3-عایق صوتی 4-ایمن در برابر سرقت و زلزله 5-سبکی فوق العاده 6-مقاوم در برابر فشار باد 7-زیبایی فوق العاده، تنوع فوق العاده در رنگ و طرح 8-مقاوم در برابر گرد و غبار و آلودگی هوا 9-غیر قابل اشتعال 10-مقاوم در برابر عوامل جوی می باشد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک پنجره عایق و دو جداره می باشد که به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید بین جدار خارجی و جدار داخلی پروفیل آلومینیوم امکان نفوذ گرما و سرما، لرزش و هرگونه انرژی را به صفر می رساند. در واقع قاب ترمال بریک در مقابل رسانایی گرما و سرما بسیار مقاوم می باشد. از عوامل موثر در قیمت این پنجره می توان به نوع متریال به کار برده شده، نوع طرح و حالات بازشو، نوع رنگ آمیزی، نوع شیشه دوجداره، قاب ترمال بریک، نوع یراق آلات و… . پنجره ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی می باشد.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک طبق متراژ مورد نیاز آن محاسبه می شود. قیمت پنجره ترمال بریک به ابعاد، رنگ، نوع بازشوی آن و یراق آلات آلومینیومی ترمال بریک متفاوت می باشد. این پنجره های آلومینیومی توسط لایه ترمال بریک عایق قوی گرما و سایر انرژی ها می باشد. این پنجره ها با قیمت بسیار مناسب کارایی بسیار بالایی دارند مثال آنها دارای طول عمر و کیفیت بسیار بالا هستند و می توانند در مقابل ورود گرد و غبار به داخل ساختمان ایمن باشند. کیفیت پروفیل آلومینیومی در تهیه این پنجره بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد. همچنین قیمت پنجره ترمال بریک  طبق ضخامت و کیفیت لایه پلی آمیدی محاسبه می شود.

قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک

قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک به نوع پروفیل آلومینیوم آن، جنس و رنگ و ابعاد مورد نیاز آن (متراژ) بستگی دارد. قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک باید توسط افراد نصاب اندازه گیری شود و بعد از تعیین رنگ و طرح آن سفارش داده شده و نصب شود. ترمال بریک یک عایق قدرتمند می باشد که آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم می باشد که عایق بندی صد در صدی فضای درونی ساختمان می باشد. از آن جایی که پنجره مهم ترین عامل انتقال انوع انرژی و گرد و غبار در ساختمان می باشد، برای جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی پنجره ترمال بریک بهترین انتخاب می باشد.

درب و پنجره ترمال بریک

در و پنجره ترمال بریک عایق قوی می باشد که لایه ای خاص را بین پروفیل های آلومینیومی قرار می دهد تا مانع از هدر رفتن انرژی از در و پنجره شود. این لایه در بین فریم و لنگه آلومینیوم در در و پنجره به کار می رود تا ارتباط از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. ترمال بریک در عین زیبایی و ظرافت قابلیت های زیادی را دارد. در و پنجره ترمال بریک در مقابل عوامل جوی بسیار مقاوم هستند و می توانند حرارت را تا 220 درجه سانتی گراد تحمل کنند. این لایه در درب و پنجره های آلومینیوم کاربرد دارد و می توانید آن را در ابعاد و اشکال مختلف در آورید.