درب اتوماتیک بیمارستانی | درب هرماتیک

این نوع درب در انواع مختلف و با توجه به مکان مورد استفاده در بیمارستان ها و به صورت های مختلف و با نیاز مطابق آن قسمت طراحی و اجرا می شود.

درب اتوماتیک در کلیه محیط های بیمارستانی در ابتدا باعث سهولت در رفت و آمد و سپس از انتقال میکروب و آلودگی جلوگیری می کند.

در بعضی از این نوع درهای اتوماتیک در بیمارستان از سرب نیز استفاده شده تا از انتقال اشعه های رادیویی جلوگیری شود.

همچنین در بعضی از قسمت های مهم و رادیو اکتیوی بیمارستان ها از درب هایی با نفوذ بسیار پایین استفاده می شود که کاربردی خاص دارند.

خاصیت درب اتوماتیک بیمارستانی:

هر بخش از بیمارستان ممکن است بر حسب نیاز به یک نوع از در اتوماتیک بیمارستانی نیاز پیدا کند.

در بخش ها عمومی ممکن است از درب اتوماتیک شیشه ای ساده و یا کشویی نیز استفاده شود که کاربردی عام تر دارند.

در قسمت های مختلف مثل : آی سی یو، بخش های رادیولوژی و دارای اشعه و … دارای ویژگی های دیگر و متفاوت تر از درب های ساده هستند.

استفاده از یک لایه سرب در درهای بیمارستانی باعث می شود تا خاصیت نفوذ پذیری و دفع اشعه های حاصل از دستگاه های رادیو لوژی و … بشدت کاهش یابد.

برای قسمت های معمولی بیمارستان نیز درب های اتوماتیک لولایی استفاده فراوانی دارند.

انواع درب اتوماتیک بیمارستانی:

  • درب لولایی
  • درب کشویی
  • درب کرکره ای
  • درب شیشه ای اسلایدینگ

مزیت های درب اتوماتیک بیمارستانی:

  1. عبور و مرور راحت وکنترل شده بر حسب نیاز
  2. جلوگیری از هدر رفت انرژی
  3. جلوگیری از انتشار و شاعبه ویروس ها متفاوت

 

استعلام قیمت + مشاوره خرید انواع درب اتوماتیک بیمارستانی :

خرید و فروش و خدمات نصب و راه اندازی و همچنین مشاوره در شرکت آماج صنعت در زمینه انواع درب اتوماتیک بصورت رایگان صورت می گیرد.

انواع درب های اتوماتیک با گارانتی و تضمین کیفیت در متریال و همچنین تضمین خدمات در اجرا و نگهداری در این شرکت صورت می پذیرد.

با یک تلفن و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت می توانید در اسرع وقت مشاوره و لیست قیمت قطعات و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

درب اتوماتیک بیمارستانی
درب بیمارستانی اسلایدینگ

درب اتوماتیک بیمارستانی (هِرُماتیک)

Automatic Hermetic Doors

مزایای استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors

درب اتوماتیک که در بیمارستان ها استفاده می شود، انواع مختلفی دارند که برخی قابل استفاده در ساختمان های دیگر هم هستند ولی برخی مختص استفاده در بیمارستان هستند. انواع درب اتوماتیک بیمارستانی در بخش های مختلفی مانند آی سی یو، بخش های رادیولوژی و دارای اشعه و … قابل استفاده هستند.

درب ها تنوع زیادی در باز و بسته شدن و لولاهای خود دارند. یکی از خصوصیات درب اتوماتیک بیمارستانی داشتن لایه ای سرب در درون خود است که باعث می شود تا اشعه های مورد استفاده در رادیولوژی، رادیوتراپی و … جذب شده و به بیرون منتشر نشوند. این درب ها در سایزهای مختلف بسته به فضای مورد استفاده سفارش داده شده و تولید می شوند.یک سری از درب اتوماتیک معمولی هم برای بخش های ورود و خروج مورد استفاده قرار می گیرند که دارای لولاهای مختلفی هستند.

درب های اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors
درب های اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors

Hermetic Doors

One-way

Hermetic Doors

Two-way
معرفی درب اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors

استفاده از درب اتوماتیک آماج صنعت آذر در بسیاری از بخشهای بیمارستانی اجتناب ناپذیر می باشند.گذرگاه های ورودی که بیشترین تردد مراجعه کنندگان درآنها صورت می پذیرد با نصب درب اتوماتیک موجب سهولت،در آمد و شد بیماران و مراجعه کنندگان گردیده و همچنین به دلیل عدم تماس دست افراد بادربها و دستگیره ها مانع انتشار بیماریهای واگیردار می گردند. دربهای اتوماتیک در بخشهای داخلی بیمارستانها کاربردهای خاصی دارند .

با مشخصات ویژه آن بخشها طراحی و تولید می گردند. برای درب اطاقهای رادیولوژی و پرتو درمانی عموما از سرب و یا فلزات دیگرجهت جلو گیری از عبور ذرات رادیواکتیو استفاده می گردد. در بخشهای دارو سازی و کلین رومها دربهایی با ضریب نفوذ پذیری بسیار پایین که مانع عبور هرگونه ذرات معلق می باشد استفاده می گردد.

درب اتوماتیک هرماتیک 2لت
در اتوماتیک بیمارستانی 4لت
جعبه کنترل
شماتیک کنترل باکس
عملکرد

ین نوع دربها مخصوص محیط های بیمارستانی ، بهداشتی و حفاظتی طراحی شده است و در اتاق های عمل ، رادیولوژی ، کیلینیک ها و لابراتورها و اتاق های سرور و سازمان های انرژی اتمی استفاده می شوند که جهت ایمنی از کاربر از اشعه های مضر این امکان را فراهم می کند روکش این نوع درب ها از استیل براقیا مات و در داخل آن می توان از سرب استفاده کرد حرکت این نوع درب ها به صورت تک لنگه و کشویی می باشد ریل اصلی از آلومنیوم سخت کاری شده و بدون صدا طراحی شده است .

درب های اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors
درب های اتوماتیک بیمارستانی (هرماتیک) Automatic Hermetic Doors