درب و پنجره قوس و چند ضلعی UPVC

درب و پنجره قوس و چند ضلعی UPVC

درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی با ایجاد بخش فوقانی ثابت، موجب ورود نور بیشتر به خانه می شود و می توان در قسمت قوسی ثابت از شیشه های شبکه بندی شده استفاده کرد

درب و پنجره قوس و چند ضلعی یو پی وی سی

UPVC arched doors and windows

درب و پنجره قوس و چند ضلعی UPVC

قوس و چند ضلعی یکی از مدل های زیبایی است که جلوه خاصی به نمای ساختمان می دهد، انواع پنجره های قوس دار  مانند پنجره های نیم دایره، دایره، کمانی و … وجود دارند که نمای منحصر به فردی ایجاد می کنند. با توجه به طراحی و معماری ساختمان، می توان از این نوع پنجره استفاده کرد، بهتر است برای انتخاب طرح و مدل پنجره، با کارشناسان مربوطه مشورت کنید. برای داشتن نمای خاص در ساختمان و خرید پنجره دوجداره چند ضلعی می توانید از انواع پروفیل یو پی وی سی در اندازه های مختلف استفاده کنید. انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره یو پی وی سی با اشکال خاص فقط شامل اشکال هندسی مربع و مستطیل نیست، ماشین آلات خاصی برای ایجاد خم روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف وجود دارند.

درب-و-پنجره-قوس-و-پنجره

درب و نصب پنجره UPVC قوس و چند ضلعی

نصب درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی که پروفیل های آن با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه انجام می شود و از خم پذیری خوبی برای ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره چند ضلعی یا با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند و بهتر است به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره یو پی وی سی چندضلعی مراجعه کنید. نصب درب و پنجره چند ضلعی تولید شده در شرکت های معتبر، با ضمانت نامه و گارانتی انجام می شود. اجرای انواع درب و پنجره UPVC مدل جدید قوس منظم (قوس با شعاع)، قوس نامنظم (با شابلون)، قوس سینوسی، قوس مسجدی و … به صورت حرارتی و با کیفیت و دقت بالا انجام می شود. برای نصب پنجره UPVC قوس می توان آن را با پنجره های دو لنگه باز شو تلفیق کرد و زیبایی خانه را دو چندان کرد.

درب-و-پنجره-قوس-و-پنجره-2

مزایای درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی

درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی با ایجاد بخش فوقانی ثابت، موجب ورود نور بیشتر به خانه می شود و می توان در قسمت قوسی ثابت از شیشه های شبکه بندی شده استفاده کرد. مزایای تعویض پنجره های دوجداره قوس دار UPVC که به دو روش اجرا می شود برای سازندگان درب و پنجره اهمیت ویژه ای دارد. یک روش به این شکل است که خم کردن پنجره یو پی وی سی به همان صورتی که هست توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود و  کمی پر هزینه بوده، درزگیری و عایق آن پایین است. روش دیگر حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر می ‌شود یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق می شود و در زیر آن پنجره عادى ساخته می شود که قیمت مناسب تر و درزگیری و عایق مطمئن تری دارد.

درب-و-پنجره-قوس-و-پنجره-3

قیمت درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی

قیمت درب و پنجره UPVC قوس و چند ضلعی با توجه به ابعاد محاسبه می شود و معمولا در رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت و نصب می باشد. استفاده از پنجره دوجداره قوس و چند ضلعی مورد توجه معماران قرار گرفته است، چون نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. قیمت پنجره UPVC قوس برای خانه هایی با معماری مدرن و سنتی مقرون به صرفه است و در ساخت درب های بالکنی نیز کاربرد دارد تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل شود. این مدل پنجره با تلفیق مناسب با سایر مدل ها می تواند تهویه هوای مطبوع فراهم کند و مانند پنجره های لولایی در ابعاد بلند و مانند پنجره های سایبانی پهن ساخته شود.