null

Polycarbonate electric shutters in the villa parking lot

مزیتی که کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا نسبت به درب های قدیمی دارد این است که امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد

کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا

Polycarbonate electric shutters in the villa parking lot

کرکره برقی پلی کربنات

نوعی از درب های اتوماتیک کرکره های برقی هستند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تا به امروز توسعه بالایی در ایران داشته اند. در حال حاضر اکثر فروشگاه ها، مغازه ها، پنجره ها و پارکینگ ها را می بینید که از کرکره های برقی به عنوان درب استفاده می کنند. حتی اکثر کسانی که از درب های قدیمی استفاده می کردند امروزه درب ها را با کرکره های اتوماتیک تعویض می کنند. مزیتی که کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا نسبت به درب های قدیمی دارد این است که امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک کرکره ای به باز و بسته شدن درب سهولت می بخشد و به علاوه نما و ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که باعث زیبا شدن بنای شما می شود. حال بهتر است کمی نیز کرکره های دیگر را بشناسیم 

انواع کرکره برقی آشنا شویم

کرکره برقی آلومینیومی

این مدل کرکره از تیغه هایی با جنس آلومینیوم تهیه شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. هم چنین با رنگ امیزی این نوع تیغه ها ظاهر و جلوه بسیارزیادی دارد.

کرکره برقی فولادی

این نوع کرکره از تیغه هایی با جنس فولاد تهیه شده که از لحاظ مقاومت حرف اول را در بین تیغه های کرکره های برقی می زند.

کرکره برقی شفاف

این نوع کرکره از تیغه های با جنس پلی کربنات ساخته شده است که دارای جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی است که تا به حال دیده اید و معمولا برای مغازه ها و مکان هایی استفاده می شود که از این کرکره ها جهت نمای زیبا استفاده می کنند. تا این جا با انواع کرکره ها آشنا شدیم و متوجه شدیم که بیشترین مقاومت مربوط به کرکره های فولادی و کمترین مقاومت برای کرکره های شیشه ای است. کرکره پلی کربنات یکی از کرکره هایی است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و بیشتر برای پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کرکره نسبت به سایرین بیشتر مقاومت را در برابر سرقت های مختلف دارد و هم چنین بیشتر برای بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. این کرکره یک مزیت نسبت به سایر کرکره ها دارد و ان هم مقاومت در برابر نور خورشید و هم چنین اشعه یو وی به داخل است. تیغه های شفاف از پلیمر ساخته شده اند از طرفی استفاده از این نوع کرکره ها در حال حاضر به بیشترین میزان خود رسیده است و آن هم به دلیل ضد شعله ور شدن پلی کربنات موجود در آن استو از سرایت اتش جلوگیری به عمل می آورد. اگر در ارتباط با ماده پلی کربنات مطالعه داشته باشید خواهید فهمید که از پلی کربنات به عنوان فولاد پلاستیکی نیز یاد می کنند و دلیل ان هم نشکن بودن این مدل کرکره برقی شیشه ای است. هم چنین کرکره پلی کربنات را با نام نانو کامپوزیت نیز می شناسند. اگر از کرکره اتوماتیک شفاف ان هم بدون رنگ  استفاده کنید بیشترین میزان شفافیت را در ان خواهید دید اما اگر مایل باشید ان را در طرح ها و رنگ های مختلفی برای شما تهیه می کنند.

نمایندگی کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا

در این قسمت ما به شما یکی از معتبر ترین کمپانی ها را در صنعت کرکره سازیمعرفی می کنیم که آن هم کمپانی آماج صنعت آذر است. این کمپانی با تولید کرکره برقی شفاف تا به حال توانسته یکی از پر فروش ترین کمپانی ها در عرصه ساخت کرکره باشد. از طرفی پیشرفت هر مجموعه ای با وسعت آن مشخص می شود بنابراین با توجه به نمایندگی های مختلف آماج صنعت آذر به این موضوع پی خواهیم برد که این شرکت در فروش کرکره برقی شفاف تا به امروز در رتبه اول قرار داشته است.علاوه بر آن نمایندگی های مختلفی را در سراسر ایران دایر کرده است که دسترسی افراد برای درب های اتوماتیک راحت تر صورت بپذیرد.

نصب کرکره برقی شفاف

از آن جایی که کرکره برقی شفاف پلی کربنات یک سر و گردن نسبت به کرکره های دیگر بالا تر است باید گفت که نصب آن کاری بسیار مشکل و هم چنین حساس است به طوری که شما باید برای نصب کرکره برقی  پلی کربنات پارکینگ ویلا از اشخاص با تجربه و حرفه ای در این راه کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این کار را به افراد کار نا بلد نسپرید چرا که اگر نصب کرکره شما به خوبی صورت نگیرد به دنبال ان کرکره شما متوجه آسیب هایی می شود که جبران آن بسیار مشکل است. برای مثال شما از خرید این جنس کرکره انتظار دارید که مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال هنگام‌کار کردن بی سرو صدا باشد. اما اگر نصب آن غلط انجام شود دیگر خبری از صحیح کار کردن کرکره نیست و هنگام‌ بالا و پایین شدن کرکره سرو صدایی عجیب و بسیار زیاد از ان ازاد می شود.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند که شامل: جنس تیغه ها، تعداد تیغه ها، رنگ تیغه ها، وزن تیغه ها است. این عوامل باعث می شوند که شما هنگام خرید این نوع کرکره به این ویژگی ها دقت کرده و بتوانید بهترین کرکره را خریداری کنید. قیمت این جنس از کرکره ها به دلیل ویژگی هایی که نام برده شد نسبت به سایر کرکره ها بیشتر است هم چنین این کرکره از تکنولوژی جدید بهره مند است اما شما می توانید آن را از کمپانی آماج صنعت آذر با کمترین میزان خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

کرکره برقی پلی کربنات

نوعی از درب های اتوماتیک کرکره های برقی هستند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تا به امروز توسعه بالایی در ایران داشته اند. در حال حاضر اکثر فروشگاه ها، مغازه ها، پنجره ها و پارکینگ ها را می بینید که از کرکره های برقی به عنوان درب استفاده می کنند. حتی اکثر کسانی که از درب های قدیمی استفاده می کردند امروزه درب ها را با کرکره های اتوماتیک تعویض می کنند. مزیتی که کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا نسبت به درب های قدیمی دارد این است که امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک کرکره ای به باز و بسته شدن درب سهولت می بخشد و به علاوه نما و ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که باعث زیبا شدن بنای شما می شود. حال بهتر است کمی نیز کرکره های دیگر را بشناسیم و با انواع : کرکره برقی آشنا شویم.

  • کرکره برقی آلومینیومی: این مدل کرکره از تیغه هایی با جنس آلومینیوم تهیه شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. هم چنین با رنگ امیزی این نوع تیغه ها ظاهر و جلوه بسیارزیادی دارد.
  • کرکره برقی فولادی: این نوع کرکره از تیغه هایی با جنس فولاد تهیه شده که از لحاظ مقاومت حرف اول را در بین تیغه های کرکره های برقی می زند.
  • کرکره برقی شفاف : این نوع کرکره از تیغه های با جنس پلی کربنات ساخته شده است که دارای جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی است که تا به حال دیده اید و معمولا برای مغازه ها و مکان هایی استفاده می شود که از این کرکره ها جهت نمای زیبا استفاده می کنند.

تا این جا با انواع کرکره ها آشنا شدیم و متوجه شدیم که بیشترین مقاومت مربوط به کرکره های فولادی و کمترین مقاومت برای کرکره های شیشه ای است. کرکره پلی کربنات یکی از کرکره هایی است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و بیشتر برای پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کرکره نسبت به سایرین بیشتر مقاومت را در برابر سرقت های مختلف دارد و هم چنین بیشتر برای بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. این کرکره یک مزیت نسبت به سایر کرکره ها دارد و ان هم مقاومت در برابر نور خورشید و هم چنین اشعه یو وی به داخل است.

تیغه های شفاف از پلیمر ساخته شده اند از طرفی استفاده از این نوع کرکره ها در حال حاضر به بیشترین میزان خود رسیده است و آن هم به دلیل ضد شعله ور شدن پلی کربنات موجود در آن استو از سرایت اتش جلوگیری به عمل می آورد. اگر در ارتباط با ماده پلی کربنات مطالعه داشته باشید خواهید فهمید که از پلی کربنات به عنوان فولاد پلاستیکی نیز یاد می کنند و دلیل ان هم نشکن بودن این مدل کرکره برقی شیشه ای است. هم چنین کرکره پلی کربنات را با نام نانو کامپوزیت نیز می شناسند. اگر از کرکره اتوماتیک شفاف ان هم بدون رنگ  استفاده کنید بیشترین میزان شفافیت را در ان خواهید دید اما اگر مایل باشید ان را در طرح ها و رنگ های مختلفی برای شما تهیه می کنند.

نمایندگی کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا 

در این قسمت ما به شما یکی از معتبر ترین کمپانی ها را در صنعت کرکره سازیمعرفی می کنیم که آن هم کمپانی آماج صنعت آذر است. این کمپانی با تولید کرکره برقی شفاف تا به حال توانسته یکی از پر فروش ترین کمپانی ها در عرصه ساخت کرکره باشد. از طرفی پیشرفت هر مجموعه ای با وسعت آن مشخص می شود بنابراین با توجه به نمایندگی های مختلف آماج صنعت به این موضوع پی خواهیم برد که این شرکت در فروش کرکره برقی شفاف تا به امروز در رتبه اول قرار داشته است.علاوه بر آن نمایندگی های مختلفی را در سراسر ایران دایر کرده است که دسترسی افراد برای درب های اتوماتیک راحت تر صورت بپذیرد.

نصب کرکره برقی شفاف

از آن جایی که کرکره برقی شفاف پلی کربنات یک سر و گردن نسبت به کرکره های دیگر بالا تر است باید گفت که نصب آن کاری بسیار مشکل و هم چنین حساس است به طوری که شما باید برای نصب کرکره برقی  پلی کربنات پارکینگ ویلا از اشخاص با تجربه و حرفه ای در این راه کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این کار را به افراد کار نا بلد نسپرید چرا که اگر نصب کرکره شما به خوبی صورت نگیرد به دنبال ان کرکره شما متوجه آسیب هایی می شود که جبران آن بسیار مشکل است. برای مثال شما از خرید این جنس کرکره انتظار دارید که مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال هنگام‌کار کردن بی سرو صدا باشد. اما اگر نصب آن غلط انجام شود دیگر خبری از صحیح کار کردن کرکره نیست و هنگام‌ بالا و پایین شدن کرکره سرو صدایی عجیب و بسیار زیاد از ان ازاد می شود.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند که شامل: جنس تیغه ها، تعداد تیغه ها، رنگ تیغه ها، وزن تیغه ها است. این عوامل باعث می شوند که شما هنگام خرید این نوع کرکره به این ویژگی ها دقت کرده و بتوانید بهترین کرکره را خریداری کنید. قیمت این جنس از کرکره ها به دلیل ویژگی هایی که نام برده شد نسبت به سایر کرکره ها بیشتر است هم چنین این کرکره از تکنولوژی جدید بهره مند است اما شما می توانید آن را از کمپانی آماج صنعت با کمترین میزان خریداری کنید.

کرکره شفاف

تیغه های کرکره برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند. جهت کرکره شفاف برقی با عرض دهنه کوچک (حدوداً تا 4 متر) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره شفاف با لوله استیل توصیه می گردد. لازم بذکر است تیغه های کرکره شفاف برقی را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره شفاف استفاده نمود.

کرکره شفاف از انواع کرکره‌ها محسوب می‌شود که بسیار کاربرد بالایی دارد. کرکره شفاف که به نام کرکره پلی کربناتی نیز شناخته شده است در مکان‌هایی که امنیت بالایی نیاز است استفاده می‌شود. از این گونه مکان‌ها می‌توان به بانک‌ها و صرافی‌ها اشاره کرد. علت استفاده از این نوع کرکره دلایل مختلفی است اما مهم ترین آن‌ها موارد زیر می‌باشند.

    • این کرکره نور را از خود عبور می‌دهد و علاوه بر آن باعث محافظت در برابر اشعه ای با نام uv می‌شود.
    • کرکره شفاف در مقایسه با دیگر کرکره‌ها از ضریب امنیت بالاتری برخوردار است.
    • به راحتی می‌توان در شب داخل مکانی که از این نوع کرکره استفاده کرده است را دید.

کرکره پلی کربنات شفاف:

جنس تیغه کرکره پلی کربنات شفاف از ماده ای به همین نام است. این تیغه‌ها به نام تیغه شفاف نیز معروف هستند. در ساخت این تیغه‌ها از انواع مواد پلی کربناتی و همچنین مواد پلیمری مقاوم استفاده می‌شود. این تیغه‌ها از استحکام مکانیکی بسیار بالایی بهره مند هستند. همچنین در جهت بهبود بخشیدن به تیغه این کرکره‌ها از لوله‌های استیل یا لوله‌های آلومینیومی بهره می‌برند.

استفاده از این نوع لوله‌ها باعث امنیت بیشتری نیز خواهد شد. از خاصیت پلی کربنات موجود در این کرکره نمی توان چیزی به میان نیاورد. پلی کربناتی که در ساختار این کرکره به کار رفته است، به آن خاصیت ضد حریق بخشیده است. به طوری که قادر خواهد بود در برابر آتش از خود مقاومت بسیار بالایی را نشان دهد.  همچنین به خاطر خاصیت ضد شعله ور بودن این ماده، امکان سرایت آتش به نقاط دیگر وجود ندارد.  تیغه‌های پلی کربناتی به گونه‌ای ساخته شده اند که دارای خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش باشد.

پلی کربنات در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد به گونه ای که به نام فولاد پلاستیکی نیز برای مردم شناخته شده است. مقاومت این ماده به حدی بالا است که در اثر ضربه با پتک و یا چکش دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود. پس پلی کربنات انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت کرکره هایی با ضریب امنیت بالاست. به گونه ای که این کرکره ها به تایید نیروهای امنیتی نیز در آمده است.

همچنین به این مورد نیز باید اشاره داشت که کرکره برقی شفاف پلی کربنات در رنگ‌های مختلفی با توجه به سلیقه کارفرما می‌تواند تولید شود اما نوع بی رنگ آن از بالاترین شفافیت برخوردار می‌باشند.

کرکره برقی شفاف بالکن:

ساختمان‌های زیادی وجود دارند که بالکن‌های موجود در آن دارای کرکره می‌باشد. به منظور استفاده از کرکره در بالکن نکات مهمی را باید در نظر گرفت.

 از جمله این نکات می‌توان موارد زیر را نام  برد:

  • طراحی ساختمان از مهم ترین فاکتورهایی که در ساخت باید رعایت شود، می‌باشد. به همین دلیل نوع کرکره انتخابی نیز باید به صورت کامل با نما و رنگ ساختمان تناسب و یا به اصلاح هارمونی داشته باشد.
  • کرکره انتخاب شده برای به کار گذاشته شدن در بالکن باید از خاصیت عایق بودن بهره مند شد. به طوری که از ورود هر گونه صدا، نور، سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • از مهم ترین نکات می توان به این مورد اشاره کرد که اگر قصد به کار گیری کرکره را در ساختمان‌های خود دارید باید به این مورد توجه کنید که از امنیت بالایی بهره مند باشد و به نوعی دارای خاصیت ضد سرقت باشد.

کرکره برقی شفاف مناسب ترین گزینه برای استفاده می‌باشد. زیرا علاوه بر خاصیت اتوماتیکی و سهولت بخشیدن به کارها مورد تاییدیه نیروهای امنیتی قرار گرفته شده است. به همین علت می‌توان از کرکره شفاف در بالکن های ساختمان ها استفاده نمود.

قیمت کرکره پلی کربنات شفاف:

نمی‌توان قیمت مشخصی را برای کرکره پلی کربنات شفاف گفت. زیرا عوامل متعددی وجود دارند که در تغییر قیمت بسیار تاثیرگذار هستند.

مهم ترین عوامل به صورت زیر می‌باشند:

    • نوع برند
    •  هر چقدر یک برند از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، دارای قیمت بالاتری نیز می‌باشد
    • ماده اولیه
    •  نوع ماده اولیه ای که در ساخت کرکره پلی کربنات شفاف استفاده می شود نیز از عاملان تاثیر گذار در قیمت این محصول است. به طبع هر چقدر کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، قیمت نهایی نیز بیش تر خواهد بود.
    • ضخامت تیغه و وزن آن
    •  هر چقدر تیغه های این محصول ضخامت و وزن بالاتری داشته باشند، بهای بالاتری برای آن‌ها باید پرداخته شود.
    • نوع اتصال تیغه‌ها
    •  اتصال تیغه ها نیز از دیگر موارد تاثیرگذار می باشد. اتصال در انواع مختلفی وجود دارد. هر چقدر کیفیت اتصالی بالاتر باشد، بها نیز بیشتر خواهد شد.

نصب کرکره برقی شفاف :

آماج صنعت آذردر زمینه نصب کرکره برقی فعالیت دارد که کرکره شفاف  نیز یکی از این موارد است. پس از خرید کرکره برقی شفاف نیاز به نصب آن پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک نصب مطمئن و صحیح هستید می توانید از تیم نصب آماج صنعت آذر آن را درخواست نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین حالت، آماده نصب آن شود.

خرید کرکره شفاف :

اگر قصد خرید کرکره شفاف را برای ساختمان‌ها و یا خانه‌های خود دارید، بدون هیچ نگرانی می‌توانید از آماج صنعت آذر آن را تهیه نمایید. زیرا کرکره های شفاف تولید شده توسط این مجموعه از بالاترین کیفیت برخوردار می‌باشند و برای سال‌های طولانی قادر خواهید از کرکره شفاف انتخابی خود استفاده نمایید.

فروش کرکره برقی شفاف :

آماج صنعت آذر مدت هاست در زمینه انواع کرکره در حال فعالیت می باشد. کرکره های شفاف که چند وقتی است محبوبیت بالایی را کسب کرده است توسط این مجموعه به فروش می‌رسد. همچنین کرکره های شفاف در رنگ‌های مختلف و با جنس تیغه‎های متفاوت موجود است که با توجه به نیاز و سفارش کاربر تعیین خواهند شد. آماج صنعت آذر همواره رضایت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است، به همین علت در برابر خواسته‌ها و تقاضای افراد، بهترین کیفت کار را معرفی خواهد نمود. پس بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید کرکره برقی شفاف یا پلی کربناتی را تهیه کنید.

کرکره برقی پلی کربنات 3
کرکره برقی پلی کربنات 4
کرکره برقی پلی کربنات 5