رد

درب اتوماتیک صنعت رولی و فواد آپ pvc

Sectional Automatic Door Hi Speeds

درب‌های های اسپید کاربردی‌ترین و مطمئن‌ترین نوع درب اتوماتیک جهت مکان‌های ناهمگون و حساس می باشد

درب های اتوماتیک صنعتی

های اسپید رولی و فولد آپ PVC

Sectional Automatic Door Guillotine

درب های های اسپید رولی و فولد آپ PVC آماج صنعت آذر

این درب‌ها به دو صورت چرخشی (رول آپ) و کنار هم (فولد آپ) جمع می‌شوند. درب‌های سریع السیر (بالا رونده) با سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه‌جویی تا 80 درصد انرژی می‌باشد. درب سریع السیر با بدنه از جنس پی وی سی (pvc) و طلق به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌برداری گسترده در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. این درب‌ها می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.

درب اتوماتیک صنعتی های اسپید
درب اتوماتیک صنعتی های اسپید
درب اتوماتیک صنعتی های اسپید
درب اتوماتیک صنعتی های اسپید
درب اتوماتیک صنعتی های اسپید
درب اتوماتیک صنعتی های اسپید

در این نوع از درب های سریع بالارونده(high speed) جهت افزایش ایمنی و استحکام آن‌ها در فواصل معین میله‌های فلزی به کار رفته است. همان‌طورکه از نام دربهای سریع بالارونده مشخص است سرعت بالا در هنگام باز و بسته شدن ویژگی بارز این نوع درب‌های اتوماتیک می باشد. سرعت حرکت درب‌های اتوماتیک بسته به نوع موتور و نوع درب و ابعاد آن بین ۰/۵ الی ۳ متر بر ثانیه می باشد.

درب-اتوماتیک-صنعت-رولی-و-فواد-آپ-pvc-

از جمله خصوصیات درب اتوماتیک صنعتی های اسپید رولی و فولد آپ عبارتند از:

قابلیت تردد زیاد در طی زمان کاری
حفظ انرژی و جلوگیری از اتلاف آن
بهره وری بیشتر و سهولت در تردد
کاربری راحت و مقاوم در برابر شرایط محیطی مثل دما، آلودگی، گرد و غبار، آتش سوزی و …
انواع درب صنعتی اتوماتیک
درب صنعتی کرکره‌ای (رول آپ)
درب‌ صنعتی سکشنال
درب‌ صنعتی کشویی / ریلی
درب‌ صنعتی پر سرعت (های اسپید – High Speed)
درب اتوماتیک پر سرعت (های اسپید)
این درب‌ها به دو صورت چرخشی (رول آپ) و کنار هم (فولد آپ) جمع می‌شوند. درب‌های سریع السیر (بالا رونده) با سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه‌جویی دارند.
درب سریع السیر با بدنه از جنس پی وی سی (PVC) و طلق به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌برداری گسترده در مکان‌های مختلف را داراست. این درب‌ها می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.
درب صنعتی رول آپ یا کرکره ای
نصب و راه اندازی درب های صنعتی کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است. انواع روش های نصب درب صنعتی کرکره ای با توجه به ابعاد و وزن درب: نصب با ۳ پایه موتور / نصب با سیستم پایه متحرک / نصب با سیستم چرخ دنده و زنجیر.