کابین دوش شیشه ای | کابین دوش

بهینه سازی فضا در زندگی شهری و پر تراکم امروزه یکی از مهمترین مسایل آپارتمان نشینی در شهر های با تراکم بالا محسوب می شود.استفاده از کابین دوش شیشه ای

یکی از را ههای بهینه سازی و استفاده از کمترین فضای مممکنه به بهترین حالت محسوب می شود.

همچنین باید بدانیم که کابین های دوش شیشه ای را میتوان به روش های مختلف و  در ابعاد  و اندازه های مختلف و با متریال مختلف طراحی و تعبیه کرد.

همچنین این کابین های شیشه ای حالت جداکنننده محیط را برعهده می گیرد و زیابیی و جذابیت خوب به محیط نیز می بخشد.

کاربرد کابین دوش شیشه ای :

با ایجاد کابین دوش باید بدانید که از خیس و مرطوب شدن سایر قسمت ها میتوان جلوگیری کرد و همچنین به عنوان جداکننده نیز زیابیی خاصی را به محیط داخلی می بخشد.

کابین های دوش دارای طراحی های متفاوت از جنس ها متفاوت هستند.برای ساخت کابین دوش می توان از پروفیل های الومینیوم بزرگ و همچنین ورق های پلکسی گلاس استفاده کرد.

برای ساخت کابین دوش نیز میتوان از انواع شیشه ای با فریم و بدون فریم بهره برد

کابین دوش شیشه ای هم با تم و دکوراسیون های کلاسیک و هم با تم های مدرن هم خوانی دارد.

مدل های کابین دوش شیشه ای:

  1. کابین دوش لولایی
  2. کابین دوش ریلی
  3. کابین دوش پارتیشنی
  4. دیوایدر (جداکننده) شیشه ای حمام

سایر توضیحات کابین دوش شیشه ای (Glass-shower-cabin):

اگر به دنبال این هستید که با اشغال کمترین فضای ممکنه بیشترین بازخورد را داشته باشید بهتر است از انواع کابین دوش شیشه ای استفاده کنید.

تنوع بالا در کابین دوش-شیشه ای که شامل کشویی , لولایی ,ریلی  ,فریم دار و بدون فریم وجود دارد و نیاز و سلیقه شما جلب و تامین می نماید.

ساخت و تعبیه تمام کابین دوش های شیشه ای بر مبنای فضای در دسترس شما امکان سنجی و پیشنهاد می شود و در حقیقت برای هر فضا و وسعتی میتوان کابین-دوش شیشه ای تعبیه کرد.

ازین خاصیت نیز میتوان به عنوان جدا کننده و یا دیوایدر نیز بهره برد.

بیشترین استفاده در این نوع را باید به کابین دوش شیشه ای فریم لس اختصاص داد که کترین فضای ممکن را اشغال کرده و جلوه ای بسیار زیبا و منحصر بفرد دارد و باید بدانید که بدلیل بدون فریم بودن نیز فضا و درزی برای رشد نمو قارچ ها و میکروب ها نیز وجود ندارد و محیط را از این گونه موارد ایزوله می سازد.

این نوع خود به سه دسته تقسیم می شود:

  1. ریلی
  2. بازشو نود درجه
  3. پارتیشن حمام

کابین دوش شیشه ای لولایی:

جنس شیشه استفاده شده در این نوع شیشه سکوریت 10 میل است که میتوانند مات ,شفاف ,طراحی سند بلاست  را داشته باشد وهمچنین برخی از افراد بدلیل حساسیت از دولایه سکوریت ,یکی رنگی و یکی شفاف استفاده می کنند.

در ابتدا و قبل از سکوریت شدن سوراخ ها و اندازه های مورد نظر تعبیه شده و سپس تحت حرارت کوره های سکوریت قرار می گیرند و تا 700درجه سانتی گراد آبدیده شده و مقاومت ان ها افزایش می باید.

*با سکوریت شدن مقاومت شیشه تا 11 برابر افزایش پیدا میکند.

شیشه های کابین دوش با استفاده از یراق الات استنلس استیل به دیوار و سپس به هم متصل شده و درب و دیواره های کابین را تشکیل می دهند.

یراق الات مورد استفاده هم دارای برند های ایرانی و هم دارای برند های خارجی وارداتی هستند که به انتخاب مشتری قابلیت تغییر سفارش را دارند.