null

مدل درب و پنجره ویلایی دوجداره UPVC

مدل درب و پنجره ویلایی تمام قد شیشه ای مانند پوستری بزرگ و زیبا عمل می کند، با قابلیت تغییر نما در هر ساعت از شبانه روز و لذت نشستن در کنار این پنجره ها و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای قابل وصف نیست

درب و پنجره ویلایی دوجداره یو پی وی سی

UPVC double glazed villa door and window

درب و پنجره ویلایی دوجداره UPVC

درب و پنجره ویلایی ورودی برای عبور نور و هوا به فضای داخلی خانه است و قابل نصب روی دیوار است. اگر میخواهید درب و پنجره ساختمانی داشته باشید، بهتر است در سایز و اندازه بزرگ تر نصب کنید. انواع مختلفی از درب و پنجره ها بر اساس مدل ساختمان و معماری انتخاب میشوند. پنجره ها انواع مختلفی دارند؛ چوبی، فلزی، فایبرگلاس، PVC و UPVC. برای محیط های جنگلی و سرسبز، شیشه های تمام قد شیشه ای بهترین گزینه برای آن ساختمان یا خانه میباشد. 

درب-و-پنجره-ویلایی

مدل درب و پنجره ویلایی دوجداره UPVC

مدل درب و پنجره ویلایی تمام قد شیشه ای مانند پوستری بزرگ و زیبا عمل می کند، با قابلیت تغییر نما در هر ساعت از شبانه روز و لذت نشستن در کنار این پنجره ها و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای قابل وصف نیست. پنجره ها از یه های مات و یا شفاف ساخته میشوند و اینکه چه  رنگی برای قاب پنجره  انتخاب گنید از مهم ترین بخش های انتخاب پنجره میباشد. برای انتخاب قاب بهتر است به طرح نمای خارجی ساختمان دقت کنید و یا با کمک یک معمار قاب درب و پنجره را خریداری نمائید. شیشه های پنجره میتوانند؛ ساده، رنگی، رفلکس و یا چند جداره باشند.

 

درب-و-پنجره-ویلایی 25

درب و پنجره دوجداره UPVC ساختمان ویلایی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در نصب پنجره های ساختمان ویلایی مهم است، نحوه قرارگیری آن است. علاوه بر این، مدل، رنگ ، نحوه باز شدن پنجره و طرح آن نیز بسیار مهم است. برای برقرار کردن امنیت، میتوانید پنجره ها را از نوع ضد سرقت سفارش دهید.  مدل پنجره ساختمان با توجه به پروفیل، شیشه، یراق و دستگیره انتخاب و نصب می شود. پنجره‌ آلومینیومی رسانای گرماست از این رو عایق مناسبی برای پنجه محسوب نمیشود.

درب-و-پنجره-upvc-دوجداره-آماج-صنعت-آذر-2324

درب و پنجره ویلایی دوجداره UPVC بزرگ

درب و پنجره بزرگ ویلایی دوجداره UPVC علاوه بر اینکه زیبایی خاصی دارد، در برابر حرارت نوعی عایق است و بهترین گزینه برای ویلاهایی است که در شمال قرار دارند. داشتن پنجره‌ بزرگ ویلایی موجب میشود در همه فصول سال زیبایی های طبیعت را نظاره گر باشید. پروفیل‌های چند حفره‌ای عایق بودن پنجره‌ UPVC را افزایش می دهد وبا پنجره های الومینیومی در کیفیت و عملکرد تفاوت زیادی دارد.

درب-و-پنجره-upvc-دوجداره-آماج-صنعت-آذر-9895
درب-و-پنجره-upvc-دوجداره-آماج-صنعت-آذر-985

قیمت درب و پنجره دو جداره upvc

درب اتوماتیک و پنجره ها بسته به نوع برند، پروفیل، یراق الات استفاده شده درآن میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. اگر میخواهید از قیمت دقیق آنها اطلاع داشته باشید باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.