null

UPVC Doors and Windows

دارای رنگ های متنوع و قابل شستشو بوده، در کاهش مصرف انرژی تاثیر فراوانی دارد

درب و پنجره های UPVC کشویی

UPVC Sliding Doors and Windows

معرفی درب و پنجره یو پی وی UPVC

 نوعی پنجره مدرن و دارای مزایای فراوانی است قیمت نصب و طرح و یراق آلات در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عنصر نور طبیعی را وارد محيط کرده، تهويه هوا را انجام می دهد. پنجره UPVC در انواع مختلف در هر فضا نور و روشنایی ایجاد می کند و به همین دلیل در روحيه افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. انتخاب پنجره به ابعاد فضای مورد نظر و شرایط آب و هوایی بستگی دارد. پنجره در انواع گوناگونی از جمله پنجره چوبی، پنجره فلزی كه به دو دسته آهنی و آلومینیومی و پنجره كامپوزيت كه به سه دسته فايبر گلاس،PVC و UPVC تقسیم می شوند. در صنعت پنجره سازی از پلیمرهای PVC و UPVC برای ساخت قاب پنجره استفاده می شود که PVC نسبت به UPVC مقاوم تر بوده، تحمل دمای کمتری دارد.

درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

مزایای درب و پنجره یو پی وی سی UPVC 

 دارای رنگ های متنوع و قابل شستشو بوده، در کاهش مصرف انرژی تاثیر فراوانی دارد. پنجره UPVC عايق صدا، حرارت و الكتريسيته بوده، ضد اشتعال و ضد حريق است و با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می شود. پنجره های کامپوزیت فایبرگلاس، پی وی سی و یو پی وی سی از کیفیت بالایی برخوردارند و معایب چندان چشمگیری ندارند. پنجره دوجداره نوع ثابت پر كاربرد و مناسب است و برخلاف مدل های دارای بازشو افقی و عمودی، از يراق آلات در نصب آن استفاده نمی شود. استفاده از هر محور افقی و عمودی در پنجره با استفاده از یک نوع دستگيره است و نوع دو لنگه بازشو باعث به وجود آمدن ديد بيشتر و استفاده از فضای اطراف می شود.

درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

یراق آلات پنجره به صورت ريلی در انواع مختلفی وجود دارد و این نوع پنجره فضای بسیار کمی اشغال فضاي در هنگام باز و بسته شدن مي شوند. يراق آلات پنجره با توجه به  نوع بازشو و اندازه آن انتخاب می شود، مثلا پنجره فولكس واگنی نسبت به نمونه های ديگر يراق آلات گران تری دارد. توجه به پروفيل پنجره از نكاتی است كه بايد به آن دقت شود، چون پروفيل ارزان قيمت بعد از مدتی تغيير رنگ داده، دچار شكستگی می شود. پنجره یو پی وی سی در ابعاد، مدل ها و انواع مختلف توليد می شود، مدل هایی مانند مربع، مستطيل و قوس دار و براساس طرح و مدل و میزان مصرف پروفیل قیمت آن متفاوت است، پنجره های منحنی و قوس دار گران تر هستند.

درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

برای محاسبه قیمت پنجره UPVC اولین و مهمترین نکته، قیمت پروفیل است که در هزینه های تولید بسیار تاثیرگذار است و مرغوبیت و کیفیت آن روی قیمت پنجره یو پی وی سی تاثیر خواهد گذاشت. در قیمت پنجره یو پی وی سی مبلغ مازادی که برای پروفیل مرغوب تر می پردازید، به هیچ وجه هزینه نبوده، در دراز مدت امنیت تامین کرده، به کاهش هزینه ها کمک کرده اید.  با انتخاب پروفیل مرغوب و استاندارد، کارایی و راندمان پنجره یو پی وی سی را بالا برده اید، تاثیر قیمت یراق آلات در قیمت پنجره یو پی وی سی را فراموش نکنید. محاسبه قیمت پنجره UPVC با نرم افزار تخصصی و با میلیمتر، براساس متر طول پروفیل مصرفی و هزینه های تولید، نصب و یراق آلات انجام می شود.

 

درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

طراحی درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

پس از انتخاب حالت بازشوی پنجره دوجداره UPVC باید به طرح های آن نیز توجه کرد و براساس سلیقه، نمای ساختمان و موقعیت مکانی پنجره این کار انجام شود. هماهنگی طرح های پنجره UPVC با نمای ساختمان، در زمان تعویض پنجره قدیمی مهم است چون باید ظاهر پنجره قدیمی حفظ شود. موقعیت مکانی پنجره نیز نشانه تداخل نداشتن پنجره با سایر لوازم و مبلمان خانه است. برای مثال وقتی پرده از سقف فاصله دارد و قسمتی از بالای پنجره را می پوشاند، باید قسمت بالای پنجره دو جداره را به شکل افقی و ثابت در نظر گرفت و کتیبه برای آن در نظر گرفت. در صورتی که مانعی در قسمت پایین پنجره وجود دارد و از باز و بسته شدن بازشو پنجره جلوگیری می کند، باید قسمت پایین کتیبه در نظر گرفته شود، یا از پنجره دوجداره کشویی استفاده شود. طرح های پنجره دوجداره دارای تنوع هستند و دست شما را در انتخاب طرح مناسب باز می گذارد. ثابت بودن یا حالت بازشو پنجره دوجداره به دلخواه شما می باشد. طرح های پنجره علاوه بر شکل مستطیل، به شکل های هندسی دیگری نیز ساخته می شوند. طرح هایی مانند پنجره دوجداره خم، ویترینی، خلیجی و زاویه دار قابل اجرا هستند.

درب و پنجره یو پی وی سی UPVC