فهرست مطالب

 شیشه های مدرن آماج صنعت آذر

null

Hotel glass, restaurant, offices Amaj Sanat Azar

در بدترین شرایط آب و هوای از محیط بیرونی بارانی ، برفی ، طوفانی و ... با دیوار شیشه ای هتل و رستوران آماج صنعت آذر لذت ببرید

شیشه هتل و رستوران

Terrace Glass Hotels and Restaurants

شیشه هتل ، رستوران ، دفاتر

شیشه محصولات آماج صنعت آذر در هتل ها و رستوران ها نیز مناسب هستند

شیشه قابل جمع نشدنی آماج صنعت آذر نه تنها فضای کف سالن ، بلکه در تمامی فصل ها تراس شما را کاربردی و گسترش می دهد ، این نو دیزاین و طراحی بسیار مدرن بوده و درآمد شما را به حداکثر می رساند.  در روزهای بادی ، بارانی یا خنک و … شیشه را برای فضایی دنج و راحت و دارای مناظر بدون مانع دید بسته نگه دارید. در آن روزهای زیبای تابستان ، شیشه را به راحتی برای هوای تازه بکشید.  این نوع شیشه  ها شیک ، ایمن و با کاربردی بسیار آسان هستند .
پاسیوی رستوران خود را از یک فضای ساده در فضای باز که گاهی در طول ماه های تابستان از آن استفاده می کنید ، به سود آورترین فضای رستوران خود ، در تمام طول سال تبدیل کنید . دیوارهای شیشه ای کشویی ما همچنین می تواند در داخل رستوران شما به عنوان پارتیشن های اتاق جالب و ظریف استفاده شود . شیشه را بسته نگه دارید تا یک اتاق خصوصی برای مهمانی های بزرگتر ایجاد شود ، یا دیوار شیشه ای را باز کنید تا از فضای صندلی های چیده شده  به طور منظم استفاده شود .
هتل ها و رستوران ها شیشه آماج صنعت آذر 5

پارتیشن های شیشه ای و دیوارهای شیشه ای برای سایر فضاهای عمومی

هتل ها و رستوران ها شیشه آماج صنعت آذر

طراحی نوین و مدرن با شیشه هتل ، رستوران ، دفاتر

بالکن های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای برای هتل ها بسیار مناسب بوده و با سیستم بالکن شیشه ای ، نمای ساختمان خود را بازسازی کنید. در داخل هتل شما ، دیوارهای شیشه ای یا پارتیشن های اتاق های شیشه ای طراحی مدرن ، ظریف و مقاوم ایجاد می کنند که به شما در حداکثر استفاده از فضای خود کمک می کنند. برای ایجاد اتاقهای خصوصی شیشه فریم را بسته نگه دارید یا دیوار بزرگ شیشه ای را برای فضای بزرگتر باز کنید. دیوارهای شیشه ای جمع شده برای پاسخگویی به نیازهای شما می توانند به صورت شفاف یا یخ زده کدر باشند.
 
شیشه دفاتر

شیشه دفاتر

 دیوارهای شیشه ای استفاده انعطاف پذیر از فضای دفتر شما و نور روشن و طبیعی بدون کاهش حریم خصوصی شما را فراهم می کند . برای ایجاد فضای بزرگتر به منظور ایجاد گروه های بزرگ و یا نگه داشتن آنها برای جلسات خصوصی ، دیوارها را باز کنید. دیوار شیشه ای کشویی و سیستم پنجره ای یکپارچه بسته به انتخاب شما باز و بسته بوده و حفظ حریم خصوصی شما هستند . دیوارهای شیشه ای قابل جمع شدن  و یخ زده مات بوده تا فضای متناسب با نیاز شما باشد .