null

Types of electric shutters

امنیت بالای کرکره های برقی باعث شده تا روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان و متقاضیان کرکره برقی افزوده شود. با نصب کرکره برقی آرامش و آسودگی خیال خواهید داشت.

انواع کرکره برقی

با پیشرفتی که تکنولوژی در همه ابعاد زندگی، ایجاد کرده‌است، اصلا دور از انتظار نبودکه درهای قدیمی که با دست باز و بسته می‌شدند، جای خود را به کرکره‌های برقی یا درب‌های برقی بدهند. کرکره‌های برقی به دلیل ویژگی‌های خاصی که داشتند بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و بعد از آن نیز، ابداعات جدیدی در آن به وجود آمد. تنوع رنگ، طرح و جنس بالاتر رفت و کمک کرد که این درب‌ها در همه جای شهر به چشم بخورند. البته‌ مهم‌ترین دلیلی که باعث روآوردن مردم به انواع کرکره برقی(Types of electric shutters) شد، راحتی استفاده ازآن بود؛ کرکره‌های برقی به‌راحتی و با صرف اندکی انرژی می‌توان به کار انداخت و درب را باز و یا بسته کرد.

کرکره‌ها بر اساس نوع تیغه‌ای  که در تولیدشان به کار می‌رود و هم چنین جایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • کرکره برقی پارکینگ
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی مغازه
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی آلومینیومی

تمام مواردی که در بالا نام آن‌ها ذکر شد، کاربردهای مختلف و انواع مختلفی نیز دارند. در ادامه به توضیح این کرکره‌ها خواهیم پرداخت.

انواع کرکره برقی پارکینگ

درب‌های پارکینگ، به دلیل باز و بسته شدن زیاد و اینکه در معرض باران، برف و باد هستند لازم است که در تولید آن از تیغه‌ای استفاده شود که مقاومت خوبی در برابر شرایط نامساعد جوی داشته باشد. یکی از تیغه‌هایی که برای این موارد بسیار کارایی بالایی دارد، تیغه‌های آلومینیومی است. در انتخاب نوع تیغه معمولا به متراژ و مساحت درب توجه می‌شود. در مواقعی که مساحت درب زیاد است، از تیغه‌هایی با فیلر سنگین استفاده می‌کنند و در مواقعی که مساحت درب زیاد نیست از تیغه‌های سبک‌تر استفاده می‌شود. ضمن اینکه باید توجه شود که تیغه‌ها سر و صدای زیادی نداشته باشند. انواع مختلفی از کرکره برقی پارکینگ، توسط شرکت آماج صنعت آذر با قیمت مناسب و کیفیتی عالی و درخور به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این تیغه‌ها بدون صدا بوده و امنیت لازم را برای محل زندگی ما فراهم خواهد کرد.

انواع کرکره برقی پنجره

این کرکره بیشتر مصارف لوکس دارد، بخصوص در ساختمان ویلاها این نوع پنجره زیاد مشاهده می‌شود. در ساخت این کرکره برقی پنجره، از جنس آلومنیوم فوم دار یا گالوانیزه است، که تا حدی می‌تواند به عنوان عایق صدا و گردو غبار نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تیغه بسیار سبک بوده و به داخل ساختمان دید ندارد. این کرکره‌ها زیبایی و نمای ظاهری ساختمان را چند برابر می‌کند. تیغه‌ای که برای تولید انواع کرکره برقی پنجره به‌کار می‌رود، سبک است و وزن زیادی ندارد. آمج صنعت آذر  فعال در زمینه تولید کرکره برقی ، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. ما در این شرکت تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا محصولی که به دست شما می رسد، همان چیزی باشد که شما از آن انتظار دارید.

انواع کرکره برقی مغازه

در مورد مغازه‌ها اولین عاملی که بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد، ایجاد امنیت است. کرکره‌های برقی توانسته‌اند به‌خوبی این مورد را برای صاحبان آن فراهم کند. اما علاوه بر ایجاد امنیت، ظاهر تیغه، کم صدا بودن و قیمتش موارد دیگری است که در هنگام اجرای انواع کرکره برقی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار است. برای کرکره برقی مغازه از دو جنس تیغه آلومینیوم و پلی کربنات می توان استفاده کرد که این مورد بستگی به شرایط صاحب مغازه دارد. البته در مغازه‌هایی مانند طلافروشی ها و یا جاهایی که حجم زیادی از پول وجود دارد معمولا از تیغه‌های پلی‌کربنات استفاده می‌کنند؛ از این جهت که اگر کسی داخل مغازه شود، از پشت از تیغه‌های شفاف به‌خوبی مشخص باشد. انواع کرکره برقی مغازه، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، به شما ارائه می‌شود. کافی است به سایت ما سر بزنید و از تمام خدماتی که توسط ما ارائه می‌شود دیدن کنید. هدف ما کسب رضایت شماست.

انواع کرکره برقی شفاف

تیغه‌های پلی کربنات یا شفاف، نیز نوع دیگری از تیغه‌هایی هستند که در تولید کرکره برقی استفاده می‌شوند. این مدل تیغه در واقع نسل جدید و نوظهوری در صنعت درب برقی است و که به دلیل زیبایی خاصی که دارد، در اماکن مسکونی و تجاری مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد.

تیغه‌های به کار رفته در انواع کرکره برقی شفاف، وزن پایینی دارد و به همین دلیل به افزایش طول عمر بقیه‌ها قطعات درب کمک فراوان  می‌کند. کرکره برقی شفاف، به دلیل ضد حریق بودن، دوام و عمر طولانی و بالا، مقاومت در برابر ضربه و … بسیار مورد توجه است. آماج صنعت آذر ، کرکره‌ برقی شفاف و با کیفیت بالا به شما عرضه می‌کند. این تیغه‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند، ضمن اینکه کیفیت را نیز به همراه خود دارند.

مدل های مختلف کرکره برقی آلومینیومی

کرکره برقی آلومینیومی، یک نوع درب برقی محسوب می‌شود که برای ساخت تیغه‌های آن از بیلت آلومینیوم استفاده می‌شود. از مزایایی که کرکره برقی آلومینیومی، دارد می‌توان به بازو بسته کردن راحت، مقاومت در برابر ضربات احتمالی، مقاومت در شرایط نامساعد جوی اشاره کرد. ضمن اینکه، استفاده از آنها، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان می‌شود. کرکره برقی آلومینیومی، بسیار مورد استقبال قرار دارد، مصرف تیغه‌های آن بسیار زیاد بوده و دررنگ‌های مختلف موجود است. در انتخاب تیغه‌های کرکره برقی آلومینیومی باید دقت شود که از آلیاژ استاندارد استفاده شود تا از بروز مشکلات بعدی مانند سروصدای زیاد ممانعت به عمل آید. انواع و اقسام تیغه‌های آلومینیوم در سایزها و رنگ‌های مختلف توسط آماج صنعت آذر ارائه می‌شود.

قیمت انواع کرکره برقی

در تعیین قیمت انواع کرکره برقی عوامل مختلفی دخالت دارند؛که در زیر به آنها اشاره خواهد شد:

  • نوع موتوری که برای کرکره برقی استفاده می‌شود.
  • نوع تیغه انتخابی
  • قیمت به‌روز تیغه‌‌ها
  • مساحت دهنه کرکره برقی
  • حمل دهنه‌ی در تا محل قرار گیری آن

اگر به کیفیت تولیدی تیغه‌ها توجه کافی نشود و تیغه‌های تولیدی از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشته باشند، ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. برای تصمیم گیری در این مواقع سعی کنید از جاهایی خرید کنید که در این زمینه نام آشنا هستند و حرف و عمل آن‌ها یکی است. آماج صنعت آذر از با سابقه‌ترین های تولید انواع کرکره برقی است و هنگام خرید از این شرکت با خیالی راحت و آسوده می‌توانید خرید کنید.