قفل کمر شیشه ای

یکی از مهمترین نیاز های ایمنی و امنیتی در شیشه های سکوریت ، فقل های مرتبط با سلاختار ضد سرقت می باشد ، امروزه با وجود شیشه‌ها و درب‌های ورودی، مغازه‌هایی که در خیابان‌های اصلی وجود دارد این نیاز روز به روز بیشتر شده ، مهم‌ ترین کاربرد قفل کمر شیشه ای جلوگیری از ورود سارق به داخل فضا است و در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، قفل شیشه سکوریت می‌تواند استیل، آلومینیوم و حتی کروم باشد و عموماً جهت استحکام بیشتر در ساخت اجزای داخلی قفل از آهن استفاده می‌شود .

دستگیره-شیشه

قیمت قفل درب شیشه ای

قیمت قفل درب شیشه ای با توجه به نوع آن متنوع است و تمامی قفل‌های مذکور با توجه به جنس و کیفیتشان هرکدام رنج قیمتی متفاوتی را دارا هستند. اما به‌طورکلی هر چه قفل از امنیت بالاتری برخوردار باشد قیمت بیشتری را دارا است .

دستگیره-شیشه-آماج-صنعت-آذر

قفل شیشه بالکن

شیشه بالکن به دلیل باز و بسته شدن درب‌ها از قفل برخوردار است. قفل شیشه بالکن آماج صنعت آذر بر روی فریم برای شما اجراشده و قبل از نصب جایگذاری می‌شود. قفل شیشه بالکن بر روی درب یا همان شیشه انتهایی قرار دارد و از داخل می‌توان درب را قفل کرد. قفل شیشه بالکن مانع از باز و بسته شدن درب‌ها شده ولی قابلیت قفل توسط کلید را ندارد، در صورت نیاز به امنیت بیشتر می‌توانید از قفل کمری , انواع دیگری از قفل‌ها استفاده نمایید.

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی برای شرکت‌ها و ادارات بیشتر قابل ‌استفاده است که دارای سیستم ثبت اثرانگشت و ساعت ورود و خروج کارکنان است و درب در حالت عادی قفل بود ه و توسط اثرانگشت یا رمز باز و بسته می‌شود.

قفل شرکت Hope

قفل هوپه عملکردی همانند قفل فرودگاهی را دارد با این تفاوت که قفل هوپه از جنس آلومینیوم بوده و تک‌رنگ می‌باشد. قفل هوپه در وسط درب نصب‌شده و می‌تواند به‌عنوان دستگیره نیز استفاده شود و قیمت بیشتری را دارا است .

قفل برقی

قفل ‌برقی انواع و اقسام متفاوتی دارد اما مهم‌ترین ویژگی قفل ‌برقی امنیت بسیار بالای این قفل‌هاست که درب را ضد سرقت می‌کند. قفل ‌برقی شیشه سکوریت قابلیت نصب بر روی انواع درب را داشته و مجهز به سنسور هستند. همچنین قفل ‌برقی شیشه سکوریت قابلیت توسط ریموت می‌تواند کنترل شود. تمامی قفل‌های مذکور می‌توانند در انواع درب سکوریت استفاده شوند، در ادامه به توضیح قفل درب‌های شیشه‌ای رایج می‌پردازیم.

قفل کمری

قفل کمری همان‌طور که از نامش پیداست به وسط شیشه متصل شده و معمولاً در بالای دستگیره جایگذاری می‌شود. قفل کمری درطرح‌های مختلفی چون قفل خرچنگی، قفل طرح قلب و قفل شیشه به شیشه تولید می‌شود. منظور از کمری شیشه با شیشه این است که دو عدد درب را به هم قفل می‌کند. قفل کمری همچنین بر روی دیوار کناری و پروفیل آهنی قابلیت نصب را دارد. این قفل‌ها نیز از جنس استیل بوده و از هر دو طرف قابلیت قفل شدن را دارند.