شیشه سکوریت

آیا از پیدا کردن نوع مناسب شیشه سکوریت مناسب برای فضای داخلی ، خارجی و صنعتی خود سردرگم هستید؟

شما به دنبال چیزی محکم تر و شیک تر در عین سادگی و زیبایی هستید. خوب ، امروز ، تمام مشکلات شما با خواندن این مطلب به روز رسالنی شده و اطلاعات کاملی در مورد شیشه سکوریت پیدا خواهید کرد . اما در اینجا ، این سؤال مطرح است که چگونه می توانید شیشه ای را که خریداری می کنید تشخیص دهید که کیفیت مناسب و  لازم را برخوردار بوده  یا نه ؟

اصلاً جای نگرانی نیست!

ما در اینجا مطلابی مناسب و کاربردی برای کمک به شما جمع آوری کرده  و به شما اطمینان می دهیم که با این چند ترفند کار شما آسان تر خواهد شد و شما هیچ مشکلی در مورد شناسایی یک شیشه سکوریت برای فضای داخلی و صنعتی جدید خود نخواهید داشت.

آیا از پیدا کردن نوع مناسب شیشه برای فضای داخلی خود سردرگم هستید؟

شما به دنبال چیزی محکم تر و شیک تر در عین زیبایی و مقاومت هستید. خوب ، امروز ، تمام سوالات و مشکلات شما پیرامون این نوع از شیشه ها رفع می گردد . اما در اینجا ، این سؤال مطرح است که چگونه می توانید شیشه ای را که خریداری می کنید تشخیص دهید مرغوبیت لازم را دارا بوده یا خیر؟ اصلاً جای نگرانی نیست! ما در اینجا برای کمک به شما هستیم و به شما اطمینان می دهیم که با این چند ترفند کار شما را آسان تر خواهد کرد و شما هیچ مشکلی در مورد شناسایی یک شیشه سکوریت برای فضای داخلی خارجی و صنعتی جدید خود را نخواهید داشت.

. شیشه سکوریت و کاربردهای آن
. چگونه می توان تشخیص داد که شیشه واقعاً سکوریت شده است یا نه؟
. شیشه سکوریت دار دارای لبه های صاف است
. نواقص روی سطح شیشه کاملاً قابل مشاهده است
. عینک عدسی پولورایز شده می تواند به شما در دیدن تفاوت کمک کند
. شیشه سکوریت تمایل دارد بعد از خرد شدن به تکه ها کوچک تبدیل شود
. آخرین راه حل – یک خط بروی شیشه بیندازید

شیشه سکوریت (2)

شیشه سکوریت و کاربردهای آن

بیشتر شما حتماً از شیشه ای سکوریتی که برای محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه استفاده می شود شنیده اید. اما وقت آن است که دریابیم که دقیقا چه نوع شیشه ای را استفاده می کنید ؟ این شیشه به شکلی منحصر به فرد ساخته شده و ابتدا نوع شیشه ها به شدت گرم می شوند و سپس به سرعت خنک می شوند تا این فرآیند این شیشه را فوق العاده مفید به یک ساختار منحصر به فرد با کاربری بالا تبدیلب می کند . این ورق های شیشه ای فرایند معتدل را طی می کنند و اینجاست که از طریق یک دستگاه گرمایشی و سپس برای خنک شدن مسیر را طی  می کند، این روند می تواند در دسته ها یا حتی با یک حرکت مداوم انجام شود. علاوه بر این ، شیشه پس از طی فرآیندی به نام  خاموشی شیشه سرد می شود و این روند در زمانی بالا ادامه دارد. بنابراین ، از نازل های مختلفی برای انفجار فشار زیاد هوا بر روی سطح شیشه استفاده شده و همانطور که وسط شیشه ابتدا خنک می شود ، طرف دیگر شیشه ها منقبض شده و سطح بیرونی فشرده می شود. این تغییر باعث می شود شیشه قوی شده و این روش زمان بر است اما بسیار مؤثر است. بنابراین ، روش های مختلفی برای استفاده از شیشه سکوریت وجود دارد.
یکی از متداول ترین کاربردهای آن به عنوان محافظ صفحه نمایش در وسایل مختلف است. شیشه های پنجره خودرو نیز از شیشه سکوریت ساخته شده است. علاوه بر این ، درها و جداول شیشه ای معماری و حتی سینی های یخچال و فریزر از این شیشه ساخته شده اند. به دلیل توانایی حفظ خود و قدرت آن در مایکروویوها قابل استفاده است. بیشتر ظروف مایکروویو از شیشه سکوریت ساخته شده است. به همین ترتیب ، اجاقهای کفگیر نیز اغلب از این نوع شیشه ها برخوردار هستند. هیچ کس نمی خواهد ظروف مایکروویو یا اجاق گاز آنها هر چند وقت یک بار شکسته شود . بنابراین ، مواد مناسب برای چنین اهدافی ضروری است. این شیشه کاربردهای تجاری زیادی نیز دارد. کیوسک تلفن ، پله برقی ها ، راه پله ها و حتی پانل های خورشیدی را می توان با استفاده از شیشه ای که دارای مزاج است ، ساخت.

شناسایی یک شیشه سکوریت عالی به هیچ وجه نیاز به بازی های ذهنی ندارد !

(اگر همه این ترفندها را بدانید کار بسیار ساده ای است)

شیشه سکوریت دار دارای لبه های صاف است

شیشه های صفحه به دلیل گرمایش شدید و یک روند خنک کننده تدریجی معمولاً سخت و محکم تر می شوند و یک شیشه سکوریت دار سمباده زده شده و  بنابراین ، یک راه خوب این است که به لبه های شیشه نگاهی کامل بیندازید . ورق های سکوریت دار به دلیل پردازش اضافی که در آن وجود دارد دارای لبه های بسیار صاف و سیقلی و یک دست هستند.  بنابراین ، بهترین راه حس کردن این است که انگشتان خود را روی لبه ها کشیده و از آن متمعن شوید .

شیشه سکوریت (5)
شیشه سکوریت (12)

نقص ها روی سطح شیشه کاملاً قابل مشاهده است

به دنبال نواقص کمی و کیفی در ستوه شیشه باشید. اگر هرگونه تحریف ، در خم شدن یا تاب برداشتن جزئی روی شیشه را تشخیص دهید ، به احتمال زیاد شیشه سکوریت مرغوبیت بالایی ندارد . این عیوب نتیجه ای از روش گرمایش و سرمایش نامناسب و طول زمان غیر اسداندارد آن در نولید شیشه سکوریت می باشد .

عینک عدسی پولورایز شده می تواند به شما در دیدن تفاوت کمک کند

با استفاده از عینک عدسی پولورایز و نگاه کردن به سط شیشه سکوریت در معرض نور آفتاب تفاوت را مشاهده خواهید کرد. اگر می بینید که خطوط سایه دار تیره یا لکه های شیشه ای به طور یکسانت پخش شده اند بسیار مناسب بوده چون این خطوط در طی فرآیند معتدل شدن شکل گرفته اند ، زیرا غلطک های دستگاه از بالای شیشه عبور می کنند و شکل یک دستی به آن می دهند .

شیشه سکوریت (4)
شیشه سکوریت (3)

شیشه سکوریت تمایل دارد بعد از خرد شدن به تکه ها کوچک تبدیل شود

شیشه های سکوریت مرغوب بعد از شکسته شدن به تکه های ریز و یک دست و به صورت یک شکل خرد می شوند و هیچ گونه حفره ای در آن شکل نمی گیرد که قابل مشاهده باشد .

آخرین راه حل – یک خط بزنید(شیشه سکوریت)

علاوه بر این ، می توانید با استفاده از یک ابزار برش پنجره ، یک خط روی شیشه ایجاد کنید ، اگر شیشه بعد از برش پوسته پوسته شود و یا برآمدگی پیدا کردید این شیشه مرغوبیت لازم را دارا نمی باشد در ضمن فراموش نکنید که قبل از برش شیشه ، از پوشش های محافظ چشم استفاده کنید.

شیشه سکوریت (2)