گیت کنترل تردد کشویی

Speed Gate Turnstiles

بهترین گزینه برای ورودی و خروجی های پر تردد در فضاهایی مانند بانک ها، موسسات مالی، سازمان ها و نهاد های دولتی، مراکز آموزشی و فرهنگی، کارخانه ها و …، استفاده از گیت کنترل تردد کشویی مترویی است که ازهرج و مرج جلوگیری کرده و نظم و نظام موثر بهتری ، را جایگزین این امر کرده است. 

معماران و طراحان داخلی گزینه های بسیار مهمی برای سفارشی کردن این مدل و ایجاد زیبایی و ظاهری زیبا و شاداب دارند. برای زیباسازی آن، بسته به سلیقه درخواست کننده، میتوان از سنگ مرمر و گرانیت، چرم و انواع چوب مانند گردو، بلوط استفاده کرد.

عملیات چرخشی نوری راهرو را تشکیل می دهد. در راهرو وسط این مدل ، یک مانع بال وجود دارد که از پلکسی گلاس شیشه ای ساخته شده است .در صورت خرابی برق، از ویژگیهای مقرر در ای نوع مدل اجازه خروج آزاد از سایت یا ساختمان را می دهند. اگر مشتری بخواهد در هنگام چنین شرایط اضطراری قفل ها، قفل شده بمانند ، چنین عملکردی می تواند به عنوان گزینه ، بسته به درخواست کتبی مشتری ارائه شود.

از برترین نوع گیت ها، گیت کنترل تردد کشویی شیشه ای یا مترویی است که در ارتفاعات مختلفی ساخته میشود. جنس این نوع گیت ها از استیل با کیفیت و ضخامت بالایی میباشد که مقاومت بالایی در برابر ضربات و برخوردها دارد. جنس باله های آن که شیشه است، سکوریت میباشد و همچچنین ضخامت بسیار بالایی البته به خواسته و درخواست مشتری ساخته میشود. استانداردهای ساخت گیت خروج و ورود مترویی بر اساس استاندارهای مترویی میباشد.

عملکرد گیت کنترل تردد کشویی اسلایدینگ (sliding)

گیت ها دارای تجهیزات پیشرفته ای مانند حسگرها، بردهای الکترونیکی، نمایشگرها و… هستند که میتوانند با سیستم های هوشمند ساختمان و اعلان حریق ارتباط برقرار کنند.

سرعت کارکرد گیت های مترویی بر اساس مکانیزمی که دارند، قابل تنظیم است که مکانیزم آن از پایدارترین و مطمئن ترین مکانیزم هاست. همچنین با انواع اکسس کنترل ها مانند حسگر اثر انگست، تشخیص چهره، بارکد خوان و … میتواند کار کند.

 اگر مشتری آماج صنعت آذر بخواهد در چنین شرایط گیت کنترل تردد در حالت اضطراری قفل ها، قفل شده قفل بمانند، چنین عملکردی برای گیت کنترل تردد می تواند به عنوان گزینه، بسته به درخواست کتبی مشتری ارائه شود. با این حال  گیت کنترل تردد، پس از راه اندازی در کارخانه، سیستم پس از آن نمی تواند به حالت خروج اضطراری توسط مشتری برگردد و در تمام خرابی های بعدی برق قفل می ماند. این نوع گیت ها از نظر فناوری و امکان بروز یا سفارشی شدن  را دارا بوده و با آخرین متود جهانی همراه می باشد.

 مشخصات گیت کشویی مترویی

گیت های تردد شیشه ای کشویی دارای مشخصات و ویژگی هایی میباشند که آنها را از دیگر گیت های کشویی متمایز کرده است؛

  • امکان تردد به صورت دو طرفه
  • میتوانند به صورت شخصی ساخته شوند. (ارتفاع، بدنه)
  • شخصی سازی با عرض دلخواه
  • با انواع دستگاه کنترل کارتی، اثر انگشت، تشخیص چهره و پرداخت الکترونیک میتواند ارتباط برقرار کند.

انواع گیت کنترل تردد ورود و خروج

همانطور که میدانید گیت های تردد در انواع مختلفی بسته به نیاز افراد ساخته میشوند که در شکل و اندازه ها و حتی با امکانات محدود و یا بیشتری هستند؛

  • گیت کنترل تردد کشویی
  • گیت کنترل پروانه یا باله ای
  • گیت کنترل امنیتی
  • گیت کنترل گردان
  • گیت کنترل لولایی