درب اتوماتیک شیشه ای تمام گرد کشویی

Automatic Curve Sliding Door

از جمله درب های اتوماتیک لوکس، درب اتوماتیک گرد کشویی هستند که دارای طراحی زیبا و گیرایی بوده و می توان آن را از بهترین درب اتوماتیک تمام گرد شیشه ای دانست. ظاهر این درب به گونه ای است که در اماکنی که در آن از ترکیبات منحنی در معماری و ساختارشان استفاده شده، زیبایی و جذابیت محیط را دو برابر می کند.

در اتوماتیک نیم گرد
در اتوماتیک کرو
درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک گرد کشویی و مزایای آنها

معماری و طراحی این نوع درب ها به گونه ای است که در دو مدل تمام گرد و درب اتوماتیک نیم گرد ساخته شده است. از ویژگی های درب های تمام گرد می توان به این موضوع اشاره کرد که با داشتن فضای استوانه ای شکل تبادل هوای داخل محیط و بیرون را به حداقل خود می رساند و از اتلاف انرژی و آمدن گرد و خاک به داخل محیط جلوگیری می کند. از دیگر مزایای آن میتوان به عدم داخل افراد در زمان ورود و خروج می باشد.

درب گرد شیشه ای اتوماتیک

عملکرد درب های گرد به صورت اسلایدی باز و بسته می شوند. باز شدن آنها همچنین می توانند به صورت یک طرفه یا دو طرفه باشد. فریم این نوع درب از جنس آلومینیومی و استیل می باشد. شیشه این نوع درب ها شیشه سکوریت است. درب گرد برقی بر روی ریل سوار شده و ریل آن به شکل گرد می باشد. درب به صورت اسلایدی و یا کشویی باز می شود و میتوان سرعت باز شدن را تنظیم کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

در نیم گرد

نوع نیم گرد، دارای قوس 180 درجه بوده و شعاع آن بر اساس محل می تواند کوچک یا بزرگ باشد. باز شدن درب اتوماتیک کرو به صورت اسلایدی و جنس فریم این نوع درب از آلومینیوم و استیل می باشد. همچنین شیشه آن نوع سکوریت می باشد. سرعت درب های نیم گرد نیز مانند نوع قبلی قابل تنظیم شدن می باشد.

درب اتوماتیک کرو یا نیم گرد

ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب گرد اتوماتیک دارای خصوصیات خاص خود هستند که شامل؛

  • به راحتی استفاده می شود.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  • بسیار مناسب برای افراد ناتوان و مسن و همچنین افراد معلول
  • سیستم ضد برخورد را دارا می باشد.
  • دارای ظاهری زیبا و سازگار با انواع محیط ها

درب اتوماتیک شیشه ای گرد در چه مکان هایی استفاده میشود؟

به طور کلی از درب اتوماتیک در مکان هایی همچون هتل ها، مراکز خرید، پاساژها، مراکز تجاری، ادارات و مکان های دولتی مثل بانک ها و فرودگاه ها، ساختمان های نمایشی، سالن های کنفرانس و… از درب های دایره ای اتوماتیک مورد استفاده و بسیار کاربردی می باشد.

درب اتومات شیشه ای گرد
درب برقی گرد

خرید درب اتوماتیک دایره ای

اگر برای محیط کاری خود به درب اتوماتیک گرد نیاز دارید، برای خرید حتما به شرکت های معتبری همچون آماج صنعت مراجعه کنید؛ زیرا ممکن است درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا دایره با متریال غیر اصل با عنوان اصلی به شما فروخته شود. همچنین در صورتی که میخواهید درب گرد به صورت دو طرفه اسلایدی- یا یک طرفه اسلایدی باز و بسته شود، حتما با کارشناسان ما عنوان کنید.

قیمت درب اتوماتیک تمام گرد

قیمت درب های اتوماتیک گرد به صورت دقیق مشخص نیست و برای تعیین قیمت باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید؛ به طور مثال درب برقی گرد را میتوان از متریال های متفاوتی تولید کرد که این موجب می شود قیمت هر درب با متریال خود مختلف باشد.

فاکتورهای دیگری که در قیمت تاثیر گذار هستند می توانند عرض درب، متراژ شیشه مورد استفاده، ضخامت و قطر شیشه، نوع رنگ شیشه، نوع موتور استفاده شده، چشمی و … میباشند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق درب اتوماتیک قوسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.