درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

automatic doors revolving 3 & 4 wings full glass

یکی از تجهیزات مدرن امروزه که در بیشتر مراکز تجاری، هتل ها، ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد، درب اتوماتیک گردان تمام شیشه می باشد. درب های برقی شیشه ای ظاهر بسیار زیبایی داشته و در هر مکانی که استفاده شود، محیط را طیبا و جذاب می سازد.

درهای گردان تمام شیشه
درب گردان تمام شیشه
در گردان تمام شیشه

انواع درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

درب اتوماتیک گردان تمام شیشه، دارای 2 نوع مختلف می باشد. درب اتوماتیک گردان شیشه ای 3 باله و 4 باله که هر یک در مکان خود استفاده شده و کارایی خود را دارند. در ادانه بیشتر در مورد 2 نوع مدل گفته شده توضیح خواهیم داد؛

automatic doors revolving 3 & 4 wings full glass

درب گردان تمام شیشه 3 باله

این نوع درب دارای 3 بال می باشد که نحوه کار آن به صورت چرخشی می باشد. افراد می توانند به راحتی عبور و مرور کرده و با یکدیگر برخوردی نداشته باشند. تفاوت درب های گردان تمام شیشه با نوع معمولی آن این این است که حتی فریم های فلزی آن در اطراف را نداشته و به صورت تمام شیشه طراحی شده است.

درب گردان 3 باله تمام شیشه
درب اتوماتیک 3باله تمام شیشه

درب گردان تمام شیشه 4 باله

درب های گردان اتوماتیک 4 باله، معمولا در مکان هایی که تردد بیشتر است، مورد استفاده قرار می گیرد. هر جه تعداد باله های درب اتوماتیک گردان بیشتر باشد، معمولا تردد در آن محل بیشتر بوده و سرعت کار درب بالاتر می رود. 

درب هاب تمام شیشه اتوماتیک بسیار زیبا و شکیل بوده و بیشتر در مکان های لوکس به کار برده می شوند.

درب اتوماتیک گردان 4 باله
در برقی تمام شیشه

مشخصات درب اتوماتیک گردان تمام شیشه 3 و 4 باله

برای نصب درب های اتوماتیک گردان تمام شیشه با توجه به تصویر رو به رو می توانید مشخصاتی مانند ارتفاع کف تا سقف، مقدار فاصله بین باله ها و … را بررسی کرده و بر طبق مشخصات محیط خود، سفارش دهید.

خصوصیات درب گردان تمام شیشه

خرید درب اتوماتیک تمام شیشه گردان

افرادی که در مکان های لوکس خود، به دنبال راه اندازی و نصب درب های گردان اتوماتیک تمام شیشه هستند، می توانند با کارشناسان آماج صنعت تماس بگیرند. اگر در مورد اندازه، ارتفاع، جنس و … سوال دارید می توانید به راحتی با ما ارتباط بگیرید.