درب اتوماتیک گردان- آماج صنعت آذر-1
درب اتوماتیک

درب اتوماتیک گردان، ریولوینگ، چرخشی

درب اتوماتیک گردان، ریولوینگ، چرخشی از لوکس ترین و حتی زیباترین محصولات آماج صنعت آذر است. این نوع درب گردان به دلیل صرفه جویی در مصرف  انرژی نسبت به سایر انواع درب اتوماتیک، جز بهترین محصولات در صنعت در اتوماتیک شناخته شده است. ورود و خروج توسط درب اتوماتیک شیشه ای گردان به راحتی و بدون برخورد و حتی بدون نیاز به نیروی دست، صورت می گیرد.

 

اگر به دنبال درب اتوماتیک شیشه ای گردان( Automatic Revolving Doors ) مدرن با بالاترین کیفیت هستید، حتما از مشاورین متخصص آماج صنعت آذر مشاوره رایگان دریافت نمایید.آماج صنعت آذر با بیش از دو دهه تجربه در تولید درب اتوماتیک شیشه ای گردان، محصولاتی با بالاترین استانداردهای فنی و زیبایی شناختی را به سراسر ایران همراه با نصب و راه‌اندازی ارائه می نماید.

 

در کل درب اتوماتیک گردان در شکل و انواع مختلف طراحی و ساخته شده اند. این نوع درب ها در تعداد باله هایی که دارند (2باله، 3باله و 4 باله) و همچنین طراحی داخلی آن (طراحی ساده 3 باله و 4 باله، طراحی نوع دیگر درب به همراه ویترین در اطراف و وسط) با یکدیگر تفاوت دارند. در حالت کلی انواع درب اتوماتیک گردان یا چرخشی را میتوان در 3 نوع زیر دانست:

درب اتوماتیک
درب اتوماتیک هتل گلدن
درب اتوماتیک گردان بانک آینده

درب اتوماتیک گردان سه باله

محبوب ترین درب لوکس اتوماتیک، درب برقی گردان که دارای 3 باله می باشد و باله های آن به صورت اتوماتیک در زمان عبور افراد چرخش دارند. اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک گردان 3 باله

تصویر درب اتوماتیک گردان از مدل سه باله ساخت شرکت آماج صنعت آذر می باشد.
درب اتوماتیک

درب اتوماتیک گردان 4 باله

از دیگر درب اتوماتیک می باشد که دارای 4 باله است. تعداد باله ای این درب نسبت به درب 3 باله، بیشتر است و برای مکان هایی که تعداد نفرات عبور کننده بیشتر است، استفاده می شود. اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک گردان 4 باله
انیمیشن نحوه کارکرد درب اتوماتیک گردان 4 باله.
درب اتوماتیک گردان چهار باله
درب اتوماتیک گردان 4 باله برای مکانهایی با تردد بالا

درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

یکی از لوکس ترین انواع درب اتوماتیک چرخشی می باشد که تمام از جنس شیشه است. یعنی برخی از بخش های درب که در حالت معمولی از جنس فلز است، در این نوع درب، از جنس شیشه است. اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

درب اتوماتیک
درب اتوماتیک
درب اتوماتیک گردان تمام شیشه

درب اتوماتیک گردان ویترین دار

نوع دیگر از درب های لوکس می باشد که به دلیل داشتن ویترین، در مکان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. ویترین این نوع درب برقی چرخشی بسته به درخواست مشتری می تواند در مدل های مختلفی ساخته شود. اطلاعات بیشتر در درب اتوماتیک گردان ویترین دار

درب اتوماتیک
مدل انیمیشن نحوه کار درب اتوماتیک گردان ویترین دار

خرید درب اتوماتیک گردان

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید درب اتوماتیک گردان در هر مدل، با مشاوران آماج صنعت آذر که به صورت رایگان تمامی تجربه خود را در اختیار شما می گذارند، تماس بگیرید و یا بر روی محصول مورد نظرکلیک کنید. همچنین برای سهولت کار، از بخش جستجو که در بالای سایت قرار دارد استفاده کنید تا به طور خاص به دنبال راه حلی باشید که مطابق با نیاز شما باشد.

تفاوت درب اتوماتیک گردان با درب دستی

تفاوتی که بین درب گردان اتوماتیک و دستی وجود دارد این است که درب اتوماتیک گردان دارای سیستم سنسور می باشد و در نهایت باعث اتوماتیک کار کردن درب می شود درب اتوماتیک از نظر هزینه مقرون به صرفه است و  برای ورودی بانکها ، هتل ها، مراکز خرید و ساختمان های اداری بسیار پرکاربرد می باشد.

خصوصیات درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک گردان شیشه ای دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم:
  1. زیباتر نسبت به دیگر انواع درب اتوماتیک که با انواع نماهای ساختمان سازگار است.
  2. از اتلاف انرژی و وارد شدن گرد و خاک جلوگیری می‌کند.
  3. افراد به راحتی عبور و مرور می کنند و هیچ تداخلی صورت نمی‌گیرد.
  4. به دلیل داشتن میکروکنترلر، تنظیمات کاربردی با آن بسیار راحت تر است.
  5. بسیار تاثیرگذار در برندینگ و ارائه نام تجاری آن صنعت
  6. به دلیل داشتن سنسورهای نوع مایکروویوی، افراد و موانع از سمت های مختلف را شناسایی می کند و تا ارتفاع 4 متر قابل نصب است.
  7. قابل نصب و طراحی در همه نقاط پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری، بیمارستان و … را دارا می باشد.
  8. دارای  بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز بوده و محصول انحصاری شرکت آماج صنعت آذر می باشد.

عملکرد درب گردان ریولوینگ

درب گردان هنگام نزدیک شدن، شروع به چرخش می کند در حالی که حالت دوم کاربر باله های درب را فشار داده تا فعال شوند. با این حال، نوآوری های اخیر ما شامل درب گردان اتوماتیک است که به کمک نیرو بسیار متخصص، موقعیت یابی، قفل خودکارامنیتی، ادغام با سیستم های کنترل دسترسی یا حتی تولید انرژی کمک می کند.

درب اتوماتیک مناسب برای هر صنعتی

ساختمان های اداری، مرکز خرید، بیمارستان ها و هتل ها مکان هایی هستند که به طور گسترده از درب اتوماتیک گردان استفاده می کنند. البته هر صنعتی درخواست مشخصی دارد. اما مشکلاتی مانند اتلاف انرژی یا حفاظت از هوای محیط فاکتورهای مهمی برای کاربردهای خارجی و داخلی هر نوع ساختمانی است. به دلیل طراحی منحصر به فردی که هر درب گردان دارد، آنها همیشه باز یا بسته نمی مانند.

انواع درب اتوماتیک گردان کدامند؟

درب اتوماتیک گردان ویترین دار، درب اتوماتیک تمام شیشه، درب اتوماتیک ساده 3 باله و 4 باله.

مزایای درب اتوماتیک گردان چیست؟

درب گردان که نوعی از درب اتوماتیک است، دارای  ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده است، موجب برندینگ میشود (برند شما در بین همه مصرف کنندگان، برندی لوکس به شمار می آید)، برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد است بسیار مناسب است، صرفه جویی در مصرف انرژی، از ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل جلوگیری میکند.

 
 

 

 

درب اتوماتیک هتل آتانا