درب اتوماتیک لولایی سوئینگ (Swing)

درب اتوماتیک صرافی، درب اتوماتیک طلافروشی، درب اتوماتیک ضدگلوله

درب اتوماتیک سنگین

یکی از درب های اتوماتیک مناسب برای بیشتر مکان ها، درب اتوماتیک لولایی می‌باشند که قابل شکل گرفتن هستند و می توانند بسته به نیاز مشتری از متریال و مواد مختلفی ساخته شوند.

بنابراین نگران مدل و جنس درب اتوماتیک شیشه ای لولایی نباشید زیرا با توجه به نیاز شما ساخته می شوند. بیشتر درب اتوماتیک سوئینگ به صورت دستی کار می کنند اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن قدرت اتومات، درب اتوماتیک لولایی سوئینگ می تواند مزایای بیشتری برای شما داشته باشد.

در سوینگ
لولای در سوئینگ
در لولایی اتوماتیک تک لنگه
در لولایی

درب اتوماتیک سوینگ بسیار کاربردی هستند و با امنیت بالا باز و بسته شده و به راحتی نصب و اجرا می شوند. درب های دستی سنتی می توانند به سرعت به درب اتوماتیک بدون هیچگونه پیچیدگی تبدیل شوند. همچنین درب های لولایی دسترسی بلامانع را به افراد معملول می دهد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

یکی از درب های اتوماتیک مناسب برای بیشتر مکان ها، درب اتوماتیک لولایی قابل شکل گرفتن هستند و می توانند بسته به نیاز مشتری از متریال و مواد مختلفی ساخته شوند. بنابراین نگران مدل و جنس درب های شیشه ای لولایی نباشید زیرا با توجه به نیاز شما ساخته می شوند. بیشتر درب اتوماتیک سوینگ به صورت دستی کار می کنند اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن قدرت اتومات، درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می تواند مزایای بیشتری برای شما داشته باشد.

درب  اتوماتیک لولایی دو لنگه

این نوع سیستم درب های اتوماتیک بر روی درب های لولایی موجود در ساختمان قابل نصب می باشد که به صورت یک لنگه و دو لنگه باز و بسته می شود و با چشم الکترونیکی یا دستگاه کارت خوان یا ریموت کنترل از راه دور مورد استقاده قرار می گیرد.

امروزه به دلیل هوشمندی درب های سوینگ سهولت استفاده برای کاربر فراهم شده و در مواقع برخورد با شخص یا شی هیچ گونه آسیبی به عابر نمی رساند و مشکل فنی نیز برای سیستم اتوماسیون آن ایجاد نمی کند. درب های دو لنگه  دارای 2 لنگه و قدرت لیفت و کشش آن تا 240 کیلوگرم می باشد.

در سوینگ لولایی

درب اتوماتیک لولایی سوئینگ تک لنگه

درب اتوماتیک سوئینگ سنگین مخصوص مغازه های طلا فروشی و ….

درب تک لنگه و دولنگه به دلیل وجود چهارچوب و لاستیک دور از جنس EPDM این امکان را می دهد که به عنوان دود بند، درب ضد حریق ، در اتاق تمیز (CLEAN ROOM ) و عایق صدا وحرارت در اتاق عمل استفاده کنیم. تعداد لت های این نوع درب یک عدد می باشد و حتی می توان برای درب سنگین اماکن تجاری مثل در ورودی مغازه های طلافروشی و … نیز مورد استفاده قرار داد.  درب های اتومات لولایی هم برای مصارف داخلی ساختمان و هم در بیرون به صورت خروج اضطراری قابل استفاده است. بر اساس استانداردهای خود باز و بسته می شود.

در لولایی اتوماتیک تک لنگه

درب اتوماتیک لولایی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

درب های لولایی معمولا برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شوند، به همین دلیل می توانند اجزای مختلفی نیز داشته باشند. اجزای درب اتومات لولایی شامل این موارد است؛

  • چشم الکترونیک
  • فلاشر
  • قفل ها مانند قفل برقی یا مکانیکی
  • ریموت کنترلر
  • تابلوی فرمان

بازو بسته شدن درب های سوئینگ با کمک جک می باشد. که تک لنگه و دو لنگه می باشد البته نوع دو لنگه آن امروزه کاربرد بیشتری دارند. درب های لولایی دسته بندی دیگری هم دارند که روکار و توکار می باشد.

کاربرد درب اتوماتیک لولایی

برای مکان هایی که به امنیت بالا و دسترسی به تجهیزات قابل کنترل به وسیله قفل الکتریکی، نیاز دارند بسیار کاربردی است. این نوع درب ها برای جاهایی همچون بیمارستان ها، ادارات، درب های اتاق عمل و جراحی بسیار مناسب هستند.

در لولایی سوئینگ

مزایای استفاده از درب اتوماتیک سوینگ

درب اتوماتیک لولایی یا سوینگ دارای بازو های الکترونیکی بوه و بروی لنگه های در نصب شده وآن ها را متحرک کرده و بیشتر در مکان هایی که دهانه آن ها از عرض کمی برخوردار است امکان نصب ندارند, بهترین گزینه می باشند و بدون تغییرات بر روی درب های دستی موجود در محل نصب می گردد، این نوع درب ها به علت دارا بودن شرایطی خاص بیشترین کاربرد را در بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز توانبخشی و معلولین، فرودگاه ها، ترمینال های ترانزیت کاربرد دارند .

با استفاده از درب اتوماتیک سوینگ قادر خواهید بود امنیت و راحتی باز و بسته شدن درب های محل خود را افزایش دهید. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای لولایی با آماج صنعت، برترین شرکت ارائه دهنده درب اتوماتیک تماس بگیرید.

درب اتوماتیک سوئینگ آماج صنعت آذر از اپراتورهای با کیفیت و اصل از برندهای مطرح سوئیس،  رکوردRECORD  و دورماکابا dormakaba استفاده می نماید.

از مهمترین نکاتی که در زمینه درب اتوماتیک سوئینگ بایستی اشاره نمود عدم نگرانی از لولایی بودن درب و نحوه باز و بسته شدن آن می باشد، چرا که  درب سوئینگ شرکت آماج صنعت آذر با استاندارد لازم طراحی و ساخته می شود، و سنسورهای هوشمندی  جهت تشخیص وجود افراد در محل حرکت این درب وجود دارد، که قبل از برخورد این درب به افراد سرعت باز شدن را کم می کند؛ تاشخص مورد نظر متوجه نزدیک شدن درب به خود شده و حرکت کند ودر صورت عدم حرکت نیز قبل از برخورد درب با شخص مذکور درب اتوماتیک لولایی از حرکت باز می ایستد، وبا فرد مورد نظر برخورد نخواهد کرد.

به عبارت دیگر درب اتوماتیک لولایی آماج صنعت آذر این قابلیت مهم را دارد که تا زمانی که مانعی برای حرکت درب باشد، درب ساکن می ماند و هر زمان؛ عابر مورد نظر ما ازفضای حرکتی درب حرکت کند،  وبه مکانی برود که از فضای دید حسگر هوشمند خارج شود، درب سوئینگ به حرکت خود ادامه میدهد و کامل باز می شود.