درب فولداپ سریع

درب فولداپ سریع  :

درب های PVCسریع، نمونه ای از درهای های اسپید می باشند که توسط شرکت آماج صنعت آذر تولید میگردد. این محصول به صورت کلی، درب  اتوماتیک از جنس PVC  می باشد که با سرعت 80 تا 130سانتی متر بر ثانیه ،امکان باز و بسته شدن دارد. بر حسب ابعاد مورد نظر جهت نصب این نوع در برقی سریع، به طور معمول  تا ابعاد 6/5*6/5 مترمربع، محصولات در فولداپ آماج صنعت آذر می تواند دارای مقاومت در برابر سرعت بادبه اندازه  80 تا 140کیلومتربر ساعت ،باشد. این نوع در صنعتی،  به‌صورت پلیسه به سمت بالا باز و بسته می شود. در برقی فولداپ، دارای کاربردهای بسیاری در صنعت به ویژه در کارخانجات و سالن های فروشگاهی هایپر، مسیرهای پرتردد ماشین آلات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بهترین گزینه برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی امکان بزرگ صنعتی و فروشگاهی می باشد.

درب های تولید شده از جنس پی وی سی با الیاف بافته شده ابریشم با کیفیت بالا با نام درب سریع السیر یا درب سریع بالا رونده یا درب صنعتی سرعت بالا یا درب سریع باز شو.

مشخصات فنی در فولداپ سریع‌ :

درب های فولداپ با سرعت 80 تا 130سانتی متر بر ثانیه ، تا ابعاد 6.5*6.5 متر
درب فولداپ سریع باز شو ، مقاومت در برابر سرعت باد 80 تا 140کیلومتربر ساعت را دارد ،

درب های اتوماتیک فولداپ سریع بالا رونده ، به‌صورت پلیسه به سمت بالا جمع میشود.

درب های سریع‌السیر قابلیت نصب انواع سنسورمتا ل وراداروچشمی و انواع سنسورهای ایمنی را دارند.

مشخصات کاربردی درب فولداپ سریع‌:

این نوع درب های سریع‌السیر مناسب برای کارخانجات و سالنهای تولید و جهت مسیرهای پرتردد ماشین آلات می باشد، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حفظ گرما و سرمای محیط، ایجاد فاصله میان اتاق ها و ایجاد فضای جدید، مقاومت در برابر باد و طوفان، عدم وجود وقفه در انتقال بار و افزایش سرعت انتقال و … از مزایای استفاده از این درب ها صنعتی سریع باز شو می باشد.

درب های فولداپ از بهترین انتخاب، در کاربردهای صنعتی می باشد. که دارای طراحی خاص هستند که با توجه به محل نصب و کاربرد درب مجزا و متفاوت می باشد.

۱.تردد نامحدود دارد.
۲.با لوله های فولادی تقویت شده .
۳.دارای سنسور متال و رادار چشمی و سنسور ایمنی می باشد.
۴.سرعت بازشو  و تحمل در برابر باد، بسته به نیاز و شرایط تنظیم میشود.
در تردد های بالا و محیط های دارای مواد شیمیایی به صورت عایق عمل می کند و بهترین گزینه درب های صنعتی می باشد.

 شرکت آماج صنعت آذر تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین درب های فولداپ سریع السیر می باشد.