فهرست مطالب

یراق آلات شیشه سکوریت

یراق آلات شیشه سکوریت از اصلی ترین عامل در پیوستگی کار بوده و کیفیت آن تاثیر مستقیمی بر میزان ماندگاری شیشه سکوریت دارد. میزان کیفیت متریال های به کار رفته در یراق آلات در میزان ماندگاری شیشه سکوریت موثر بوده و از این رو بهتر است که این محصول را از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری نمایید. یراق آلات شیشه سکوریت دارای انواع گوناگونی بوده که از مهم ترین آن ها می توان به لولا، ریل، دستگیره، فریم، بست، استوپ و … اشاره کرد که هر کدام از این بخش ها وظایفی را بر عهده دارند. ویژگی های یراق آلات شیشه سکوریت  این یراق آلات دارای نصب آسان و راحتی بوده و به همین دلیل زمان کوتاهی برای اجرا نیاز دارد. این محصول دارای استحکام بالایی بوده و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. همچنین این یراق آلات در مقابل هر گونه تغییرات جوی مقاوم می باشند.

دستگیره

جنس این قطعه اغلب از جنس استیل بوده و دارای تنوع رنگی بالایی است. دستگیره ها علاوه بر زیبایی، باعث سهولت در از و بسته شدن درب ها می شود.

دستگره-درب

لولا

لولا وظیفه اتصال شیشه سکوریت به درب را بر عهده دارد. همچنین لولا ها باعث حرکت درب می گردد و اغلب از جنس استیل و یا آهن می باشد.

لولای-درب-شیشه-ای

قفل

قفل ها باعث افزایش ایمنی شیشه سکوریت شده و در انواع گوناگون قفل فرودگاهی یا دستگیره ای، قفل شب بندی کلنگی، قفل کمری دستیند و قفل کمری قلبی می باشد.

قفل-درب-شیشه-سکوریت

استوپ

استوپ ها سبب باز و بسته شدن راحت درب ها شده و درون آن روغن می ریزند تا در برابر سرما و گرما مقاوم باشند. اصولا استوپ شیشه سکوریت در مواردی که درب های بزرگ با سنگینی زیاد که لولا توانایی نگه داری درب را ندارد مورد استفاده قرار می گیرد وتوانی نگاه داشتن ای نوع از درب با وزن های سنگین را دارا می باشد که در حرکت آن هیچگونه خللی وارد نکرده و سرعت آن بی نظیر است ، ودر زاویه 170 درجه به بعد می‌تواند به‌طور خودکار بسته شود.

Stub-Glass-Securit

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت به عوامل زیادی از جمله کیفیت یراق آلات، متریال های به کار رفته در آن، جنس این محصول و … دارد. پیشنهاد می شود پیش از خرید این محصول با یک متخصصص مشورت نمایید.