خرید گیت کنترل تردد اتوماتیک در ایران- نکات مهم گیت تردد

خرید گیت کنترل تردد یا گیت تردد برقی در دنیای امروز، برای هر مکان پر رفت و آمد و شلوغی نیاز مبرم می باشد. خرید گیت کنترل تردد برای کمک به ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی، می تواند راهکار مناسبی باشد. گیت کنترل تردد در ورودی هر مکانی می تواند قرار گیرد و تعیین کند که چه کسی مجاز به عبور است.

امروزه سیستم‌های گیت کنترل تردد با انواع مختلفی در بازار وجود دارند که مطابق با مشخصات مکان مورد نظر و نحوه عملکرد درخواستی، می توان محصول متناسب با ورودی مکان مورد نظر را انتخاب نمود. امروزه سیستم‌های کنترل ترافیک با انواع مختلفی در بازار وجود دارند که مطابق با مشخصات مکان مورد نظر و نحوه دستیابی به آن هستند، از حق انتخاب بالا برخوردار است.

انواع گیت کنترل تردد امنیتی با پشتیبانی فنی

گیت کنترل تردد چیست؟

 

اگر از روش های سنتی برای کنترل ورود و خروج افراد در سازمان ها یا ادارات  استفاده شود، هرج و مرج و بروز  خطای انسانی بسیار بالا، باعث می شود که زمان زیادی برای کنترل تردد افراد صرف شود. همچنین روش سنتی باعث می شود تا مدیریت اماکن فوق، هزینه های زیادی بابت استخدام نیروی انسانی مورد نیاز برای کنترل تردد انجام دهند.

گیت کنترل تردد  در کل اساس مدیریت و کنترل تردد افراد در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های مترو، ورودی‌ها، مراکز تجاری و دولتی، سالن‌های ورزشی و در برخی مکان‌های خاص مانند دفاتر دولتی و مکان‌های خاص امنیتی می باشد. ساختار و عملکرد راهبند برقی با ترکیبی از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی خاص و بسته به نیازهای درخواستی کارفرما می باشد.

انواع گیت کنترل تردد مترویی با قیمت مناسب

انواع گیت تردد

گیت تردد انواع مختلفی دارند که در ادامه بیان شده اند؛

راهنمای خرید گیت کنترل تردد

برای گیت تردد اتوماتیک در ایران، نام های مختلفی اطلاق می شود از جمله، گیت کنترل تردد شیشه ای ، گیت تردد نفر ، گیت ورودی اداری ، گیت مترویی و … که به صورت کلی گیت کنترل تردد  بیشتر مورد استفاده مشتریان و تولیدکنندگان قرار می گیرد.

گیت کنترل تردد بایستی متناسب با مکان مورد استفاده و و محل تردد انتخاب گردد. این وسیله در واقع سیستمی برای ایجاد امنیت و نظم در تردد افراد مختلف می باشد. برای سازمان ها، ادارات و مجتمع های تجاری که در آن تعداد افراد عبورکننده زیاد هستند، بهترین وسیله کنترل می باشد. برای خرید گیت کنترل تردد می توانید با آماج صنعت برترین شرکت ارائه دهنده گیت کنترل تردد تماس بگیرید.

بهترین قیمت گیت تردد در ایران

ساختار گیت کنترل تردد

گیت تردد، ساخته شده از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی بوده و توسط نرم افزارهای خاصی مدیریت شده که برای رفع نیاز مشتری طراحی می شود. تجهیزات به روزی از قبیل سنسورهای حساس، اکسس کنترل، بردهای الکترونیکی، نمایشگرها و… می توانند با سیستمهای ساختمان هوشمند (BMS)، اعلان حریق و سیستمهای امنیتی متصل و قابلیتهای آن افزایش یابد.

گیت کنترل تردد با پشتیبانی فنی | گیت تردد با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر

گیت کنترل تردد آماج صنعت آذر در فضاهایی که ازدحام در ورودی دارند مثل استادیوم های ورزشی، مجتمع های تجاری، ادارات، بانکها و… از هرج و مرج جلوگیری کرده و نظم و نظام مؤثر بهتری را ایجاد می کند. معماران و طراحان داخلی گزینه های بسیار مهمی برای سفارشی کردن این مدل و ایجاد زیبایی و ظاهری زیبا و شاداب دارند.

گیت تردد اتوماتیک در واحد مهندسی و تولید شرکت آماج صنعت آذر، با پشتوانه فناوری و تجربه متخصصین شرکت و بر اساس نیاز بازار ایران و کشورهای همسایه و به کارگیری با کیفیت ترین قطعات روز و ماشین آلات پیشرفته تولید می گردد. علاوه بر طراحی و تولید گیت تردد در زمینه ی تعمیر و نگهداری گیت کنترل تردد نیز خدمات درخورد شایسته ای برای مشتریان خود فراهم آورده است.

گیت کنترل تردد امنیتی
درب اتوماتیک
گیت کنترل تردد لولایی
گیت مترویی

نحوه محاسبه قیمت گیت تردد

قیمت گیت تردد تابع عوامل بسیاری است. به دلیل وارداتی بودن قطعات اصلی گیت کنترل تردد برقی مانند استیل، موتور و سنسور های ایمنی و متغیر بودن قیمت دلار در ایران امکان درج قیمت در سایت شرکت آماج صنعت آذر امکان پذیر نمی باشد. با این حال شما براحتی از طریق لینک واتس آپ در ذیل سمت راست صفحه به صورت آن لاین میتوانید هم مشاوره رایگان دریافت کرده و هم از قیمت انواع محصولات شرکت اطلاع حاصل نمایید.

سئوالات متداول در زمینه انواع گیت کنترل تردد

در این قسمت به رایج‌ترین سوالاتی که توسط مشتریان محترم از تیم پشتیبانی آماج صنعت پرسیده می شود پاسخ دادیم. اگر سئوال دیگری دارید که پاسخ آن را در زیر پیدا نکردید، بدون هیچ تاخیری از طریق شماره تماس واتس آپ در ذیل صفحه یا شماره تلفن 4813-021 تماس حاصل نمایید.

قیمت گیت تردد بر اساس نوع کاربری چگونه تعیین می شود؟

انواع گیت تردد ورود و خروج با توجه به نیاز مشتری و برای کاربردهای متفاوت توسط شرکت آماج صنعت آذر تولید می گردند، که فاکتور مهمی برای تعیین قیمت آنهاست. به طور مثال  گیت تردد امنیتی با سرعت بالا ویژه اماکنی مثل استادیوم است که حساسیت امنیتی بالا وجود داشته و ممکن است تجمع و هجوم افراد باعث اتفاقات ناگوار شود. چنین محصولاتی دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر گیت کنترل تردد  هستند و یا گیت کنترل تردد شیشه ای برای مکانهای پرتردد که به سرعت تردد بالا نیاز دارند طراحی شده اند و قیمت نسبتا بالاتری دارند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت فاکتور اصلی در تعیین قیمت راهبند برقی، نوع گیت تردد بر اساس نیاز مشتری می باشد.

 شاخصه ای بنام  MCB در استاندارد راهبند اتوماتیک  تعیین گردیده است که نشانگر تعداد سیکل های کارکرد دستگاه می باشد تا دستگاه نیاز به اولین سرویس و یا تعمیر قطعه داشته باشد. مثلا این تعداد کارکرد برای گیت مترویی با کیفیت وسرعت بالا در حدود 3،000،000 سیکل می باشد.

آیا میتوان از سیستمهای جانبی مثل دستگاه حضور و غیاب جهت نصب بر روی گیت کنترل تردد استفاده نمود؟

بله، امکان نصب و اتصال  تمام دستگاه های حضور و غیاب به راهبند وجود دارد. البته بایستی به این نکته اشاره کرد که حتما دستگاه مورد نظر بایستی دارای رله خروجی باشد.

آیا امکان نصب گیت کنترل تردد در اماکن بیرونی و بدون سقف وجود دارد؟

بله، البته توصیه کارشناسان شرکت جهت افزایش کارایی و بهره‌برداری از محصول استفاده از فضاهای مسقف می باشد. با اینحال مشکلی از بابت نصب در فضای بیرونی و بدون سقف نیست.

گیت کنترل تردد شیشه ای چه مزایایی نسبت به گیت تردد سه اهرمی دارد؟

مهمترین مزیت گیت کنترل تردد اتوماتیک شیشه ای نسبت به گیت تردد سه اهرمی،  سرعت عملکرد بالای آن است و همچنین سیستم باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک هم در این گیت باعث بهره وری بالای محصول می شود. مشتریان عزیز توجه فرمایند این نوع گیت تردد قیمت بالاتری نسبت به راهبند سه اهرمی دارد.

قیمت گیت کنترل تردد کشویی یا لولایی یا اهرمی متفاوت است؟

بله، قیمت نهایی محصول به دلیل اینکه قطعات گیت تردد وارداتی بوده به نرخ دلار وابسته است. با اینحال خرید گیت کنترل تردد از شرکت آماج صنعت آذر باعث می شود تا شما محصول موردنظر خود را از بزرگترین تولید کننده و تامین کننده درب اتوماتیک و گیت کنترل تردد در ایران تهیه نمایید که مناسبترین قیمت بازار ایران به شما ارائه خواهد شد.

چه تفاوتی میان گیت کنترل تردد شیشه ای و گیت تردد باله ای وجود دارد؟ آیا قیمت یکسانی دارند؟

گیت تردد شیشه ای از جمله محصولاتی است که شیوه باز و بسته شدن آن به صورت کشویی خطی است. این سیستم گیت کنترل تردد به گونه طراحی شده است که از پایین ترین نقاط گیت تردد تا یک متر بالاتر از بدنه گیت کنترل تردد را پوشش می دهد.

گیت کنترل تردد باله ای برخلاف گیت کنترل تردد شیشه ای دارای حرکت کشویی زاویه ای بوده و بنابراین تنها قسمتی از فضای زیرین گیت ها باز می شود. مهمترین مزیت گیت تردد باله ای، داشتن باله ای سبک می باشد که به مراتب از استهلاک کمتری برخوردار می باشد. گیت تردد شیشه ای با توجه به نوع محصول،دارای پوشش بیشتری برای کنترل تردد بوده و استهلاک بیشتری هم دارد.

گیت تردد شیشه ای قیمت بالاتری نسبت به گیت تردد باله ای دارد.