گیت کنترل تردد لولایی

Tripod Turnstiles Swing

گیت کنترل تردد لولایی :

گیت هایی که به صورت اتوماتیک با استفاده از دستگاه های الکترونکی، هیدرولیک و یا ماشین های مکانیکی باز و بسته میشوند را گیت کنترل تردد لولایی، سوئینگ swing میگویند. گیت های لولایی نیازهای افراد را برای خروج و ورود آسان تر کرده و به صورت افزایشی به یکی از امکانات ورودی اصلی اماکنی مانند فرودگاه ها شده است.

اگر به دنبال گیت با مقاومت بالایی هستید، گیت کنترل تردد لولایی گزینه خوبی است. جنس آن ضد زنگ بوده و تفاوت آن با دیگر گیت ها در سایز آن میباشد اما عملکرد یکسانی دارد.. این گیت به دلیل ابعاد کوچکتری که دارد در مکان های که فضا کم است کاربرد دارد.

ویژگی گیت کنترل تردد لولایی swing

این نوع گیت با انواع کنترل ها، مانند حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره و … میتواند کار کند که بر اساس سلیقه و درخواست مشتری میباشد. این نوع گیت ها ضد آب بوده و آب نمیتواند به داخل آن نفوذ کند. این گیت دارای نشان CE را از اروپاست.

این نوع گیت ها، رابط های الکتریکی استاندارد منعطفی برای یکپارچه سازی با سیستم های اعلان حریق را دارا میباشد. از این گیت میتوان حتی در عرض های 95 سانتی متر جهت عبور و مرور استفاده کرد.

جنس گیت کنترل لولایی

طراحی بدنه گیت کنترل تردد در جنس ارگونومیک و بسیار مقاوم و دارای بدنه و شاسی تمام استیل steel با ضخامت 15 میلیمتر است. این گیت کنترل تردد لولایی در دو جهت حرکت میکند همچنین قابلیت تردد 35 نفر در هر دقیقه را دارد.

گیت های لولایی چطور استفاده میشوند؟

گیت های لولایی به صورت کلی میتوانند در هر دو جهت (تک جهته، دوجهته) استفاده شوند تا بتوانند به بهترین نحو تردد ها را تسهیل و مدیریت کنند.

تجهیزات گیت تردد لولایی

یک ورودی برای اتصال به سیستم هشدار و آلارم برای باز شدن مسیر در زمان های خطر و خاص دارد. این نوع گیت ها دارای فضای مناسب و پایه برای نصب دستگاه روی گیت کنترل میباشند. همچنین گیت لولایی قابلیت این را دارد که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک ازاد شود.

امنیت گیت کنترل تردد سوئینگ

انعطاف و امنیت عبور و مرور مسافران در مکان هایی مانند فرودگاه ها، فضاهای نظامی، برخی خانه ها و دیگر مکان ها بسیار مهم است. گیت کنترل تردد لولایی swing برای امنیت و حفاظت بسیار کاربردی هستند؛ به عنوان مثال برای ورودی های مترویی، از گیت های لولایی برای دریافت کرایه های مترویی، یا در فستیوال ها و… استفاده میشود. به علاوه این گیت اتوماتیک لولایی به مسافران آسیبی وارد نمیکنند.