موتور دانکر آلمان بهترین موتور درب اتوماتیک

موتور دانکر یکی از موتورهای پر کاربر در صنعت درب اتوماتیک می باشد. در این مقاله، به بیان ویژگی های فنی و توان این موتور می پردازیم.

  1. عملکرد و کاربرد موتور دانکر آلمان

  2. موتور دانکر چیست

  3. قیمت موتور دانکر آلمانی

  4. چرا باید از موتوردانکر آلمانی استفاده کنیم

درب اتوماتیک شیشه‌ ای از قطعات مختلفی تشکیل شده که مهم ترین آن، موتور است. در واقع موتور قلب، درب اتوماتیک شیشه‌ای به شمار می‌آید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که در حوزه طراحی و تولید موتور درب اتوماتیک شیشه ‌ای فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها موتور دانکر آلمان است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های موتور دانکر آلمان

  • استفاده از قطعات با کیفیت
  • قابلیت استفاده برای تردد بسیار بالا
  • عدم بهره‌گیری از زغال
  • عدم نیاز به تعمیرات و سرویس متعدد
  • امکان ایست خودکار پس از برخورد با اشیا
 
 

ابعاد موتور دانکر آلمان

موتور دانکر آلمان که بیش از ۵ دهه است که در این حوزه فعالیت می‌کند با دو ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شود. سایز این دو موتور در ابعاد ۵۵*۶۳ و ۲۵*۶۳ است که هر یک از آن‌ها ولتاژ و آمپر گوناگونی دارند که در بازار عرضه می‌شوند. با این وجود افراد علاقه دارند تا بیشتر از موتور ۵۵*۶۳ استفاده کنند؛ چرا که این مدل از موتور درب اتوماتیک شیشه ای دارای بازدهی و خروجی خیلی بیشتر است با این وجود که نسبت به مدل دیگر آمپر و ولتاژ ورودی یکسانی دارد.

اصالت موتور دانکر آلمان

با توجه به استفاده و محبوبیت بیش از حد این برند، بعضی از افراد سودجو موتورهای قلابی را جای برند دانکر اصل عرضه می‌کنند. شرکت دانکر آلمان دارای ۴ سایت رسمی در کشورهای امریکا، چین، صربستان و آلمان است. محصولات تقلبی این برند از دیگر کشورها وارد شده؛ به همین دلیل بعضی از شرکت‌ها برگه سبز گمرکی را برای اصالت آن ارائه می‌دهند. در صورتی که دلیل اصلی برای نشان دادن اصالت آن‌ها نیست.

قیمت موتور دانکر آلمان

با توجه به نوسانات بازار نمی‌توان برای محصولاتی مثل این که وارداتی هستند قیمت و تعرفه تعریف شده‌ای در نظر گرفت. اما برای قیمت موتور دانکر آلمان باید بدانید هر چه توان موتور بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است. برای بررسی قیمت موتور دانکر آلمان باید علاوه بر وضعیت بازار با کارشناس موتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای آماج صنعت آذر مشورت کنید.