درب اتوماتیک، گیت تردد، راهبند و شیشه مدرن آماج صنعت آذر

شرکت آماج صنعت آذر یکی از با تجربه ترین شرکت های تولیدی در زمینه ی انواع درب اتوماتیک و ارائه یراق آلات آن می باشد. با تکیه بر تخصص و تجربه مهندسین شرکت، و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه های مختلف در اتوماتیک، گیت کنترل تردد، راهبند، در اتوماتیک صنعتی، کف پوش، گیت امنیتی اشعه ایکس، شیشه های مدرن ساختمانی، نرده شیشه‌ای ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه بالکن ، حمام شیشه ای ، کف شیشه ای و … برای شما بهترین محصولات را ارائه می نماید.

اگر شما قصد اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را دارید

 اگر پروژه ی شما اختصاصی می باشد با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با واحد مشاوره، فروش و خدمات فنی

021-44273600

09129459335

09127175590

بیمه آماج صنعت

کلیه انواع درب برقی آماج صنعت آذر دارای بیمه کیفیت آماج و گارانتی می باشند.

تضمین بهترین قیمت بازار

مناسبترین قیمت بازار درب اتوماتیک شیشه ای با قطعات اصل و با کیفیت (آماج در)

تولید و نصب فوری

نصب روزانه حداقل 25 پروژه در سراسر ایران توسط آماج صنعت آذر

آماج صنعت آذر بزرگترین تولید کننده درب اتوماتیک ایران​

شرکت آماج صنعت آذر در راستای احترام به مشتریان عزیز از سراسر کشور ،علاوه بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنعت در اتوماتیک با مناسب ترین قیمت بازار ایران، با اجرای دقیق و منطبق با خواسته شما کارفرمایان محترم در زمینه تامین و نگهداری و خدمات پس از فروش خدمتی متفاوت عرضه می نماید.

اعتماد، صداقت و  خوش قولی و استفاده از بهترین متریال برای ساخت محصول شما، همیشه سرلوحه کار ما بوده و هست. ما به لطف اطمینان شما مشتریان عزیز، روز به روز محصولات را توسعه و بهترین محصولات را عرضه می کنیم. رضایتمندی شما بعد از نصب پروژه، مهمترین هدف کارکنان شرکت آماج صنعت آذر است.

درب اتوماتیک بیمارستانی نصب و اجرا توسط amajsanat
↑ درب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک گردان ریولوینگ بهترین محصول آماج صنعت
↑ درب اتوماتیک گردان
درب اتوماتیک گردان نیم گرد آماج صنعت آذر نصب کنید
↑ در اتوماتیک نیم گرد
درب اتوماتیک فولدینگ آماج صنعت نمونه پرفروش سال 1401
↑ درب اتوماتیک اتوبوسی(فولدینگ)
در اتوماتیک شیشه ای آماج صنعت آذر
↑ درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک تلسکوپی بهترین درب برقی برای اماکن است.
↑ درب اتوماتیک تلسکوپی
درب اتوماتیک خروج اضطراری فقط سفارش 4813-021
در اتوماتیک خروج اضطراری
درب اتوماتیک مثلثی آنگولار برای مکانهای خاص بکار میرود
↑ در اتوماتیک خروج اضطراری

برخی از پروژه های آماج صنعت آذر

برخی از مشتریان آماج صنعت

جشنواره فروش ویژه انواع درب اتوماتیک

 آماج صنعت آذر تولید کننده و تامین کننده اصلی درب اتوماتیک در ایران است. تاکنون هزاران درب اتوماتیک در سراسر کشور توسط شرکت آماج در نصب و اجرا گردیده است.

 

مشاوره رایگان 4813-021

استعلام قیمت انواع درب اتوماتیک
( مرحله به مرحله سفارش در برقی) 1. اندازه گیری ابعاد ورودی درب
2. انتخاب نوع درب اتوماتیک
3. تماس با آماج صنعت برای مشاوره رایگان
4. تصمیم نهایی برای سفارش درب
5. تماس با 4813-021

شرکت آماج صنعت آذر، به عنوان تولید کننده برتر درب اتوماتیک در کشور

و با هدف دسترسی مشتریان محترم به طراحی مهندسی، مشاوره، نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک،

محصولات خود را در جشنواره آماج صنعت با تخفیف ویژه

 در سراسر ایران عرضه می نماید.

مشاوره رایگان | 44273600 – 021

 
 

 

 

درب اتوماتیک پارکینگ | درب برقی پارکینگ​ | انواع درب پارکینگ مدرن

پارکینگ در ساختمانهای مسکونی و تجاری همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. لزوم استفاده از دربی با امنیت بالا و سرعت بازشوی مناسب بدون نیاز به لمس دستی مهم است.

بنابراین درب سکشنال پارکینگ راه حلی برای این مسئله است با نصب و راه‌اندازی آن، افراد می توانند بدون کمترین زحمت درب ورودی را باز و بسته نمایند.

درب برقی پارکینگ متشکل از جک‌های هیدرولیکی و جک الکترومکانیک میباشد که عملیات باز و بسته شدن درب را انجام می دهند. البته از دیگر روشهای بازشوی درب پارکینگ، استفاده از در ریلی اتوماتیک می باشد. در این حالت در پارکینگ برقی توسط موتور تعبیه شده بر روی ریلی حرکت کرده و باز و بسته می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع درب، ریموت کنترل بودن درب است که با فشار یک دکمه درب باز و بسته می شود. شرکت آماج صنعت آذر انواع درب اتومات پارکینگی را در شکلها و طرحهای متفاوت با بهترین قطعات اصل و مناسبترین قیمت بازار ایران عرضه می کند. 

درب سکشنال زیرسقفی ساخت آماج صنعت آذر

درب اتوماتیک بیمارستانی، آزمایشگاه و اتاق های رادیولوژی، درب اتوماتیک سربی

درب‌ های اتوماتیک بیمارستانی شباهت هایی با درب شیشه ای اتوماتیک دارد، ولی تفاوت هایی نیز دارد که در ذیل به آن اشاره می شود:

شباهت درب بیمارستانی اتوماتیک با درب برقی شیشه ای در نحوه عملکرد بازشو آنها می باشد. مهمترین دلیل استفاده از در اتوماتیک در بیمارستانها و مراکز درمانی، عدم تماس دست به علت بهداشتی با درب های مراکز مذکور می باشد.

البته برخی از قسمتهای بیمارستان نظیر اتاق های رادیولوژی و اسکن اشعه ایکس نیاز به در برقی سربی دارند تا از نفوذ اشعه به خارج از اتاق جلوگیری کنند.

شرکت آماج صنعت آذر با افتخار جزو بهترین ارائه کنندگان درب سربی اتوماتیک با گواهی از سازمان انرژی اتمی می باشد. عملکرد بازشوی درب های اتوماتیک بیمارستانی به صورت کشویی، تلسکوپی و تاشو می باشد.

درب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک سربی مخصوص اتاق رادیولوژی و اشعه ایکس
درب اتوماتیک سربی بیمارستانی
شیشه سربی تعبیه شده در درب اتوماتیک

در برقی امنیتی | در برقی فریم لس | درب برقی با شیشه ضد گلوله طلافروشی​

 استفاده از در برقی با آخرین تکنولوژی و استاندارد ، نوآوری در درب کرکره ای و کشویی هوشمند بالاترین سطح امنیت را برای مشتریان فراهم می آورد.

همچنین سایر تجهیزات، ماژول ها و سیستم‌ های مدیریت یکپارچه ساختمان ها، دزدگیر، اطفاء حریق و غیره به سیستم های در برقی شما مشتریان محترم قابل نصب می باشد.

شرکت آماج صنعت آذر تاکنون با نصب هزاران درب اتوماتیک در سراسر کشور در سازمانها، ادارات دولتی، بانکها، فروشگاههای تجاری و انواع درب پارکینگ یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده در اتوماتیک در ایران است.

در اتوماتیک -موزه و مرکز اسناد

درب اتوماتیک سکشنال صنعتی

یکی از مهمترین محصولات آماج صنعت آذر، درب برقی سکشنال می باشد. این مدل از درب های برقی، جزو در اتوماتیک مدرن می باشند. نحوه عملکرد این درب به این صورت است که هنگام باز شدن درب، پنل های درب به زیر سقف انتقال می یابد و کمترین فضا را برای ورودی پارکینگ به خود اختصاص می دهد.
مهمترین مزیت درب سکشنال استفاده از فضای اختصاص داده شده به صورت بهینه می باشد. مخصوصا در ورودی پارکینگ‌ها این نکته مشهود است چراکه فضای مورد نیاز برای بازشو درب در انواع درهای اتوماتیک یکی از مسائل مهم می‌باشد.

بنابراین متخصصی با طراحی در بالارونده یا در سکشنال این مشکل را برطرف کرده و افراد می‌توانند از تمامی فضای پارکینگ بالاترین بهره را ببرند. همچنین این مدل از درب ها، با ریموت باز و بسته شده و هیچ تماس دستی با درب وجود ندارد.

ارائه انواع کف پوش با کیفیت عالی و قیمت مناسب
پارتیشن شیشه ای با طراحی مدرن
شیشه سکوریت برای نصب در انواع پنجره ها، درب اتوماتیک
شیشه سکوریت
دیوار شیشه ای برای هتل و رستوران اداره کارخانجات
دیوار شیشه ای هتل یا رستوران
دیوار شیشه ای تراس ویژه اپارتمانها جلوگیری از گرد و غبار
دیوار شیشه ای تراس
شیشه لاکوبل محصولی ممتاز با کیفیت عالی و ماندگار
شیشه لاکوبل

گیت کنترل تردد با پشتیبانی فنی و گارانتی 100 درصد

گیت کنترل تردد آماج صنعت آذر در فضاهایی که ازدحام در ورودی دارند مثل استادیوم های ورزشی، مجتمع های تجاری، ادارات، بانکها و… از هرج و مرج جلوگیری کرده و نظم و نظام مؤثر بهتری را ایجاد می کند.

 

 معماران و طراحان داخلی گزینه های بسیار مهمی برای سفارشی کردن این مدل و ایجاد زیبایی و ظاهری زیبا و شاداب دارند.

 

گیت تردد اتوماتیک در واحد مهندسی و تولید شرکت آماج صنعت آذر، با پشتوانه فناوری و تجربه متخصصین شرکت و بر اساس نیاز بازار ایران و کشورهای همسایه و به کارگیری با کیفیت ترین قطعات روز و ماشین آلات پیشرفته تولید می گردد.

 

علاوه بر طراحی و تولید گیت تردد در زمینه ی تعمیر و نگهداری گیت کنترل تردد نیز خدمات درخورد شایسته ای برای مشتریان خود فراهم آورده است.

گیت کنترل تردد با تخفیف ویژه و گارانتی پشتیبانی 24 ساعته
دانلود کاتالوگ گیت کنترل تردد
سئوالات متداول در زمینه سفارش و نصب درب اتوماتیک

با توجه به مدلهای مختلف درب اتوماتیک توصیه می شود با درنظرگرفتن مکان مورد استفاده، اندازه مکان مورد نظر، بودجه درنظر گرفته شده، کاربرد و همچنین میزان تردد نسبت به انتخاب بهترین مدل در اتوماتیک اقدام گردد. می توانید برای این انتخاب، با کارشناسان ما به شماره 4813-021 تماس بگیرید.

قطعا انتخاب شرکت درب اتوماتیک معتبر در بین تبلیغات گسترده کار بسیار مهمی است. با این حال توصیه ای که ما داریم شرکت ارائه کننده درب اتوماتیک بایستی یک وب سایت حرفه ای، مکان و کارشناس متخصص داشته باشد و همچنین از وزارت صنعت و معدن و تجارت دارای مجوز تولید باشد. به طور مثال، شرکت آماج صنعت آذر یکی از معتبرترین و بزرگترین تولید کننده درب اتوماتیک در ایران است.

درب اتوماتیک پارکینگ مدلهای مختلفی دارد. توصیه کارشناسان شرکت با توجه به ابعاد درب ورودی پارکینگ و فضای مورد استفاده جهت بازشو درب، استفاده از درب اتوماتیک سکشنال زیرسقفی است. جهت استعلام قیمت با شماره 4813-021 تماس حاصل نمایید.

اگر درب اتوماتیک شیشه ای خود را از شرکت آماج صنعت آذر سفارش دهید حداقل 24 ساعت بعد می توانید درب خود را تحویل  گرفته و فرآیند نصب در یک روز کاری برای شما انجام خواهد شد.

بهترین برندهای درب اتوماتیک ،دورماکابا، لابل، رکورد، گیلگن، بنتور، دی ان جی هستند. تمامی برندهای مذکور توسط شرکت آماج صنعت آذر قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد.

شرکتهای بسیار کمی در ایران قادر به ارائه انواع مختلف درب اتوماتیک بیمارستانی به خصوص در اتوماتیک سوئینگ یا در اتوماتیک سربی هستند. چون شرکتها بایستی گواهی ضد تشعشع از سازمان انرژی اتمی داشته باشند. آماج صنعت دارای تمامی گواهی های استاندارد و کیفیت می باشد.

درب اتوماتیک

2 دیدگاه

    • با سلام
      از حسن نظر شما سپاسگزاریم.
      شرکت آماج صنعت آذر، همواره ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان را وظیفه خود می داند.

نظرات بسته شده است.