دردسر کمتر در اماکن تجاری با استفاده از درب اتوماتیک

درب اتوماتیک کشویی

باید بدانید که سیستم درب اتوماتیک کشویی متنوع وگوناگونی در بازار وجود دارد.

برای شناخت بیشتر و شناسایی نحوه عملکرد در اتوماتیک کشویی حتما این نوع درب را در انواع فروشگاه های خرده فروشی ، اماکن تجاری ، اداری و بیمارستان ها و داروخانه ها دیده اید.

از دیدگاه مردم و کاربران، این نوع درب برقی معمولا سریع و آسان و بسیار کاربردی هستند و از نظر سازمان ها واداره ها ، درب اتوماتیک یک روش مطمئن و سازمان یافته جهت کنترل ورود و خروج افراد می باشد، ضمن اینکه می تواند زیبایی وجلوه خاصی بر سازه ها بیافزاید.

درب برقی فریم لس

درب برقی کشویی فریم لس

بهترین درب اتوماتیک کشویی ایران

این نوع درب اتوماتیک آماج صنعت آذر بهترین نوع از درب کشویی ساده خطی هستند که در اماکن و فضاهایی که دارای ورودی عریض می باشند ، بهترین گزینه است و فضایی مطلوب ، طراحی مدرن و شیک با کاربردی بهینه می باشد که مناسب برای آپارتمان ها، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، فروشگاه ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی بوده و قابل نصب و راه‌اندازی توسط تیم متخصص آماج صنعت آذر در سراسر ایران می باشد.  با بهره‌گیری از تکنلوژی روز دنیا ، کاملا مقرون به صرفه بوده ، واز نظر سود آوری و مصرف بهینه انرژی و خدمات تردد آسان و ایمن در سال های اخیر بی شک بهترین گزینه برای مشتریان آماج صنعت آذر می باشد.

دلیل محبوبیت درب اتوماتیک کشویی چیست ؟

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی بیشترین استفاده را در ورودی ساختمانها دارد. ضمن اینکه این درب برقی ماندگاری و هزینه و تعمیرات کمتری دارد. این درب خطر پذیری را هنگام ورود و خروج کاهش می دهد.

زیرا به دلیل شیشه ای بودن دو طرف درب را برای افراد قابل مشاهده است.

استفاده از حسگرهای پیشرفته امنیت را در دو طرف درب تضمین می کند و از ایجاد هر گونه خطر جلوگیری می کند. به دلیل این که این درب برقی سریع باز و بسته می شود، از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. در نتیجه در قبض های پرداختی انرژی، صرفه جویی به همراه دارد، همچنین تداوم و آسایش را در رفت و آمد از در پی خواهد داشت.

درب-اتوماتیک کشویی شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای طراحی شده است  که از عبور جریان هوا و اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا از صفحات بزرگی از شیشه سکوریت ساخته می شود که دلیل خاصیت شیشه ای بودن، نور بسیار خوبی را به داخل ساختمان عبور می دهد.

جدا از سنسورهایی که برای عبور و مرور افراد در بالای درب تعبیه می شود،استفاده از باتری بک آپ برای مواقعی که برق قطع می شود، ضروری است. در این حالت در زمان قطع برق سیستم درب اتوماتیک می تواند کارکرد معمول خود را داشته باشد.

درهای گردان تمام شیشه

خروج اضطراری از درب اتوماتیک کشویی

در شرایط اضطراری و لزوم خروج افراد، سیستم درب اتوماتیک آماج صنعت آذر به گونه ای طراحی شده است که تمام لت ها به سمت باز شو حرکت کرده، بنابراین فضا بزرگی را برای خروج افراد در اختیار می گذارد.

درب اتوماتیک کشویی مثلثی

اگر یک ساختمان یک ورودی نا متعارف و یا غیر عادی داشته باشد ، استفاده از درب اتوماتیک کشویی مثلثی یکی از راه های است که تمام مزایا موارد ذکر شده یک درب اتوماتیک را داراست. برای ساختمان هایی که درب ورودی در گوشه و زاویه قرار دارد،  بهترین گزنیه استفاده از  در اتوماتیک مثلثی با 4 لت می باشد.

درب اتوماتیک گرد

در ساختمان هایی که جلوه و زیبایی بصری نما اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از درب اتوماتیک گرد که بر روی ریل و یک صفحه می لغزد بسیار رایج است.

منحنی بودن و ظاهر شیشه ای در اتوماتیک کشویی همراه با کمی پیچیدگی در طراحی جلوه بسیار زیبایی برای وردی یک ساختمان اداری و یا تجاری محسوب می شود.